تخلف بزرگ پرسپولیس محکوم میشود یا … ؟
تخلف بزرگ پرسپولیس محکوم میشود یا … ؟

اویاقلیق : طبق برگه اعزام به خدمت رفیعی که رسانه ای شد، او در تاریخ نوزدهم فروردین ماه ۹۴ به خدمت سربازی اعزام شده است. یعنی زمانی که با تیم فولاد خوزستان قرارداد داشته و چند ماهی از قراردادش باقی مانده بود (طبق قانون بازیکن سرباز در هر تاریخی مشمول خدمت سربازی شد و اعزام […]

اویاقلیق : طبق برگه اعزام به خدمت رفیعی که رسانه ای شد، او در تاریخ نوزدهم فروردین ماه ۹۴ به خدمت سربازی اعزام شده است. یعنی زمانی که با تیم فولاد خوزستان قرارداد داشته و چند ماهی از قراردادش باقی مانده بود (طبق قانون بازیکن سرباز در هر تاریخی مشمول خدمت سربازی شد و اعزام شد، موظف هست پس از اتمام سربازی به تیم تحت قراردادش برگردد و مدت باقی مانده از قراردادش با آن تیم را سپری کند).

همگی به یاد داریم که رفیعی زمان حضورش در تراختور اواخر تیر ماه ۹۴ بود! یعنی اگر زمان حضور او در تراختور را زمان آغاز خدمت سربازی اش حساب کنیم با احتساب ۲۱ ماه، خدمت سربازی او در فروردین ۹۶ به پایان میرسد! یعنی چیزی حدود سه ماه دیگر!

حال اینکه چرا رفیعی در تاریخ ۱۹ فرودین به خدمت اعزام شده و در اواخر تیرماه در تراختور حضور یافته و رسما قرارداد بسته، اما دوره خدمت سربازی او از نوزدهم فرودین محاسبه شده( یعنی زمانی که لیگ چهاردهم به پایان نرسیده بود و طبق قانون رفیعی نمی توانست در آن تاریخ برای تراختور بازی کند) ،بحث دیگری هست که مدیر عامل سابق باشگاه میداند!

چیزی که مشخص هست این هست که نوزدهم فروردین ۹۴ تاریخ اعزام به خدمت او در برگه اعزامش درج شده و او در این تاریخ با تیم فولاد خوزستان قرارداد داشته و حال که در تاریخ ۱۹ دی ماه ۹۵ دوره خدمت سربازی او پایان یافته، باید به تیم سابق خود یعنی فولاد خوزستان برگردد و مدت باقی مانده از قراردادش را در این تیم سپری کند.
مسئولان تیم پرسپولیس هم قطعا از این موضوع اطلاع کامل دارند و حتی روزنامه هواداری این تیم یعنی روزنامه پیروزی، مدتی قبل در مقاله ای کامل به این موضوع پرداخته بود.
چرا مسئولان پرسپولیس با آگاهی از قرارداد رفیعی با فولاد خوزستان اقدام به عقد قرارداد با رفیعی کرده اند؟ از طرفی مسئولان پرسپولیس دنبال صدور کارت بازی رفیعی برای بازی هفته شانزدهم هستند در صورتی که از تخلف خود مبنی بر عقد قرارداد با رفیعی که تحت قرارداد تیم فولاد هست اطلاع دارند و طبق قانون رفیعی هر بازی که برای پرسپولیس به میدان رود نتیجه بازی باید سه بر صفر بنفع حریفانش زده شود!
در حال حاضر مسئولان تیم فولاد خوزستان اقدام به شکایت از تیم پرسپولیس تهران کرده اند، باید منتظر ماند و دید آیا طبق قانون رفیعی به فولاد خوزستان برمیگردد یا باز هم قانون با دستهایی بنفع تیم تهرانی تغییر خواهد کرد!

یادداشت از : رضا ارشادی