صدا و سیما در حق آیت الله هاشمی رفسنجانی غفلت کرد
صدا و سیما در حق آیت الله هاشمی رفسنجانی غفلت کرد

  به گزارش اویاقلیق ، محمد رضا پورمحمدی در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تبریز، گفت: به قول آقای ناطق نوری، آیت الله هاشمی رفسنجانی مظلوم تر از آیت الله بهشتی است، غم‌انگیز اتر اینکه انسانی که  نظیر او در طول تاریخ انقلاب اسلامی کم‌تر پیدا می‌شد این چنین آماج تهمت‌ها […]

 

به گزارش اویاقلیق ، محمد رضا پورمحمدی در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه تبریز، گفت: به قول آقای ناطق نوری، آیت الله هاشمی رفسنجانی مظلوم تر از آیت الله بهشتی است، غم‌انگیز اتر اینکه انسانی که  نظیر او در طول تاریخ انقلاب اسلامی کم‌تر پیدا می‌شد این چنین آماج تهمت‌ها و افتراها قرار گرفت.

وی با بیان اینکه  فقدان عالم بزرگ و ربانی و یار صدیق امام و رهبری را تسلیت عرض ‌می‌کنم، گفت: ایشان رکنی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند و صحبت کردن در خصوص کسی که ۸۲ سال از عمر خود را صرف خدمت به اسلام و مردم کرد، کار دشواری است.

وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی معتمد امام و رهبری بود و همانطوری که در پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب آمده است، آیت الله هاشمی تجارب مشترک زیادی با ایشان داشتند.

وی با تاکید بر اینکه ضایعه درگذشت ایت الله هاشمی شکافی ایجاد کرده است، گفت: از هر طرف که نگاه کنید، ایشان یک مصلح و مجتهدی نواندیش بود که خدمت رسانی اش در راه امام و انقلاب از یادها نخواهد رفت.

دکتر پورمحمدی اظهار کرد: انقلاب و رهبری دو خط قرمز آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند و قانونگرایی ایشان مثال زدنی بود.

وی با بیان اینکه حیات آیت الله هاشمی رفسنجانی برکت بود، گفت: ممات ایشان نیز برکات زیادی برای انقلاب اسلامی ایران به همراه داشت، افرادی با گرایش‌های مختلف سیاسی  و فکری در روز تشییع پیکر ایشان گرد هم آمده و نشان دادند کسانی ‌که در مسیر خدمت به مردم و کشور هستند، از یادها نخواهند رفت.

منبع : ایسنا