مرکز فوریت های برق تبریز برتر شد
مرکز فوریت های برق تبریز برتر شد

به گزارش اویاقلیق ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام خبر فوق افزود:مرکز فوریت های برق تبریز با شماره تلفن ۱۲۱،در مواقع بحرانی به طور متوسط توانایی پاسخگویی به ۱۵ هزار تماس را دارد. افشین روشن میلانی با اشاره به وجود بیش از ۹۱۰ هزار مشترک در حوزه عملیاتی این شرکت افزود: این مرکز […]

به گزارش اویاقلیق ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعلام خبر فوق افزود:مرکز فوریت های برق تبریز با شماره تلفن ۱۲۱،در مواقع بحرانی به طور متوسط توانایی پاسخگویی به ۱۵ هزار تماس را دارد.

افشین روشن میلانی با اشاره به وجود بیش از ۹۱۰ هزار مشترک در حوزه عملیاتی این شرکت افزود: این مرکز در مواقع عادی نیز روزانه به طور میانگین، نزدیک به ۲۰۰۰ تماس را پاسخگوست و همکاران ما در این مرکز به طور شبانه روزی، پاسخگوی مشترکین در حوزه کلانشهر تبریز و شهرهای باسمنج، سهند و سردرود می باشند.

وی افزود: اطلاع رسانی به مشترکین حساس همچون مراکز نظامی و بیمارستان ها در مواقع خاموشی های ناشی از تعمیرات پیشگیرانه، از وظایف مرکز فوریت های برق تبریز می باشد.

وی حوادث، اتفاقات و خاموشی های جزئی و کلی شبکه برق را جزء دیگر موضوعات مورد پاسخ توسط این مرکز عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات روشنایی معابر، راهنمایی مشترکین در صورت بروز مشکل برق منازل و در صورت لزوم اعزام اکیپ های عملیاتی از دیگر خدمات این مرکز است.

همچنین روشن میلانی اظهار داشت: واحد پیگیری سامانه ۱۲۱ وظیفه بررسی و هماهنگی خاموشی های تعمیرات پیشگیرانه را دارا بوده و قطعی های برق رخ داده را از امورهای تابعه و واحد عملیاتی پیگیری می نماید.

وی افزود: در حوزه خدمات مشترکین نیز، این مرکز وظیفه ارجاع تماس ها و راهنمایی مشترکین به واحدهای مربوطه را برعهده دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص این مرکز اظهار داشت: این مرکز از سال ۱۳۸۰ راه اندازی شده بود که طبق دستورالعمل شرکت توانیر، در سال ۱۳۸۸، با قابلیت کنترل مکالمه، توزیع تماسها، گزارش گیری جامع،ضبط مکالمات، پاسخگویی اتوماتیک، واسط های ارتباطی با سیستم ثبت حوادث، تجهیزات اپراتوری و … کار خود را بصورت سیستمی و با استفاده از تجهیزات نوین با کیفیت مناسب و نهایتاً قابلیت پاسخ دهی بی نظیر،  در ترافیک تماس های بالا شروع کرد.

از قابلیت های مرکز فوریت های برق تبریز می توان به پاسخگویی اتوماتیک،چندرسانه ای بودن، قابلیت ارتباط از طریق پیام کوتاه ، فاکس وایمیل، سیستم مدیریت هوشمند حوادث، مدیریت کامل حجم تماس ها، سیستم اولویت بندی و … اشاره کرد.

گفتنی است آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر، با تقدیراز مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این موفقیت را موجب ارتقای خدمات شرکت، بهبود فرآیند های کاری و زیرساخت های بخش توزیع عنوان کرد.