ارسال ۶۶۸ اثر به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی
ارسال ۶۶۸ اثر به سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی

به گزارش اویاقلیق ، محمد محمدپور اظهار داشت: از این تعداد ۶۱۲ اثر در بخش حرفه ای، ۷ اثر در بخش جنبی و ۴۹ اثر در بخش ویژه به این جشنواره ارسال شده است. وی با بیان اینکه ۱۳۳ نفر در بخش حرفه‌ای، ۶ نفر در بخش جنبی و ۳۱ نفر در بخش ویژه شرکت […]

به گزارش اویاقلیق ، محمد محمدپور اظهار داشت: از این تعداد ۶۱۲ اثر در بخش حرفه ای، ۷ اثر در بخش جنبی و ۴۹ اثر در بخش ویژه به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳۳ نفر در بخش حرفه‌ای، ۶ نفر در بخش جنبی و ۳۱ نفر در بخش ویژه شرکت کرده اند، اظهار کرد: ۱۷۳ اثر شامل مقاله، سرمقاله و یادداشت، ۱۶ اثر عکس خبری، ۳۲ اثر گرافیک و صفحه آرایی،۸۷ اثر تیتر ، ۲۸ اثر خبر، ۹۰ اثر مصاحبه و ۱۵۶ اثر گزارش خبری و غیر خبری، ۱۲ اثر کاریکاتور و ۱۸ اثر طنز مکتوب از جمله آثار ارسال شده در بخش حرفه ای به این جشنواره است.

محمدپور گفت: همچنین در بخش ویژه شعار سال ۲۹ اثر، احیای دریاچه ارومیه ۱۳ اثر و روابط عمومی‌های رسانه محور هفت اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تاکید کرد: با توجه به استقبال اصحاب رسانه استان از جشنواره یاد شده، مهلت ارسال آثار تا ۳۰دی ماه جاری تمدید شده و پس از تاریخ یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی ادامه داد: سومین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال در حوزه استان به میمنت سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در راستای زمینه سازی برای پویایی جامعه رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

محمدپور گفت: این جشنواره با هدف تمهید زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات استان برگزار می شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد رسانه ای می توانند برای ارسال آثار خود و اطلاع از شرایط ثبت نام به تارنمای www.azsh.pressfestival.ir مراجعه کنند.