« چندقلم ازضررهای دوروئی رفیعی به تراختور!»
« چندقلم ازضررهای دوروئی رفیعی به تراختور!»

اویاقلیق : بعضی از کاربرهای بدخواه دوست نما که ممکن است از هواداران ساده لوح تراختور هم درمیان آنها باشد،میفرمایند که : بس کنید این بحث رفیعی را !…وبعد طوری نظر میدهند که حق را به بازیکن مربوط میدهند که ادعا دارد، بطور مادرزادی خواهان پرسپولیس بوده است! روی سخن ما با هواداران ساده لوحی […]

اویاقلیق : بعضی از کاربرهای بدخواه دوست نما که ممکن است از هواداران ساده لوح تراختور هم درمیان آنها باشد،میفرمایند که : بس کنید این بحث رفیعی را !…وبعد طوری نظر میدهند که حق را به بازیکن مربوط میدهند که ادعا دارد، بطور مادرزادی خواهان پرسپولیس بوده است!
روی سخن ما با هواداران ساده لوحی است که خام این حرفها میشوند. همین بازیکن پرسپولیسی بدنیا آمده باعث شد که مقابل سپاهان و در تبریز اولین شکست فصل رامتحمل شویم و دربدترین تصور یک امتیاز ازدست بدهیم!
چرا «ول کنید»ها برای ماست ،اما برای پرسپولیس که از اول فصل میدانستند، دوبازیکنشان در نیم فصل رفتنی هستند،«ول کنید» نگفتند و نه تنها هواداران شان بلکه مدیرانشان هم تاجائی معترض شدند که به قانون هم تاختند و قانون راهم زیرسوال بردند!؟
دیروز بختیار، امروز سروش، فردا کی؟؟
اگریک سرباز بختیار صفت و سروش صفت بخاطر تیم محبوبش ،باعث باخت در تنها یک بازی شود، کارتراختورساخته است ! مگر دو دوره که تراختور نائب قهرمان شد،چقدر با  قهرمانی فاصله داشت؟…یک امتیاز!
باید این مسائل بررسی و برای ما تجربه و درس شود تا در آینده از موارد مشابه جلوگیری کنیم.
و اما ضررهائی چند از دوروئی و بدقولی سروش رفیعی:

-مسولان تراختور، فرصت لازم رابرای جذب جانشین مناسب ازدست دادند و کادرفنی درحالت انتظارباقی ماند!
-وی برخلاف  قولهای موکدش به تیم رقیب رفت و باعث تقویت رقیب شد!
-توجه بیش ازحدتیم برای جذب او، باعث دلخوری سایربازیکنان ستاره و متعصب تیم شد!

-سوء استفاده او ازنیات و احساسات پاک وبی آلایش سردار آجرلو باعث شد که نه تنها وقت و انرژی ایشان صرف حل اضافه خدمت نامبرده شود ، بلکه سبب شد که تیم تراختور نتواند بصورت اضافه خدمت ،حداقل با نیمکت نشین کردن وی درتراختور از تقویت رقیب جلوگیری کند!
گفتنی است که علت حل اضافه خدمت او، این بود که نامبرده با اخذ حقوق و باانگیزه بیشتر در تراختوربازی کند!

قابل توجه ول کنیدها !

درحالیکه قلعه نوئی گفته بود موقع رفتن سروش رفیعی ،لااقل خودم یک مراسم تودیع برایش میگیرم، جناب سروش بلافاصله و بدون هرگونه خداحافظی چند سطری درفضای مجازی فرمودندکه : من از کودکی طرفدار پرسپولیس بودم و چون درتراختور «سرباز» بودم، چیزی نمیگفتم!!
چرا کتمان میکرد؟ چون سربازبود و حقش اضافه خدمت بود و بخاطر آن دم فروبسته بود تا تراختوریها را  گول بزند!

****

حساب افراد از هم جداست. و قدردان تمام سربازانی هستیم که «مرد» هستند و به تعهدی که دارند عمل میکنند. از حاج صفی گرفته تا سینا عشوری !
درخاتمه ازدوستان خواهش میکنم که مطلب «تراختوری ائل ایستر، شرفلی ملت ایستر» را که حاوی اطلاعات مهمی است، درهمین سایت مطالعه کنندونظرات خودرا بنویسند!

 

 

یاداشت : ساوالان – اردبیل