«سروش؛ بختیار دوم، اما زیرکتر از بختیار» !!
«سروش؛ بختیار دوم، اما زیرکتر از بختیار» !!

اویاقلیق : ابتدا از دوستان پرشور خواهش میکنم که مطلب «سروش رفیعی به کدام تیم قول داده ؟» را در همین سایت بخوانند، حتی تکراری هم باشد، باز هم بهتر است! و اما بعد،….! هواداران تراختور برای کسب قهرمانی باید که تیم را حمایت کنند، حمایت تنها رفتن به ورزشگاه و تشویق تیم نیست. راه […]

اویاقلیق : ابتدا از دوستان پرشور خواهش میکنم که مطلب «سروش رفیعی به کدام تیم قول داده ؟» را در همین سایت بخوانند، حتی تکراری هم باشد، باز هم بهتر است!

و اما بعد،….!
هواداران تراختور برای کسب قهرمانی باید که تیم را حمایت کنند، حمایت تنها رفتن به ورزشگاه و تشویق تیم نیست. راه قهرمانی برای تراختور، بسی پرپیچ و خم و سنگلاخ است! سنگها و صخره ها برسر راه تراختور میریزند و میخها زیر تایرهایش جا میگذارند!
هواداران باید هوشیار باشند و موقع لزوم تراختور را هول بدهند!
باید راننده تراختور را از وجود موانع و سنگها و گردنه ها و … آگاه کنیم!
در سایتهای مجازی که همانند شب سیاهی است که همگان لباس تیره پوشیده اند و نقاب زده اند، تشخیص دوست و دشمن کار آسانی نیست. سرخابی و غیر سرخابی و بدخواهان تراختور و آذربایجان با نام تراختوری و تبریزی و اردبیلی و … برعلیه تراختوریها مینویسند!
باید آگاه باشیم و به وقایع حساس !

****
داستان بختیار رحمانی را مرور میکنیم: سربازیکه به تراختور آمد و فوتبالش را بازیافت و چون عشق استقلال را داشت و درنهان با آنها دیدار کرده بود، در اواخرخدمت در بازیها کم کاری کرد و به هواداران توهین! …. اما برخلاف تصورش اضافه خدمت خورد و تشربف برد به پادگان! حرفهایش را پس گرفت و ما نیزخوشحال شدیم . اما در روزهای پایانی خدمت همان کاری را کرد که قبلا کرده و همان توهینها شروع شد! بختیار باعث شد تا تراختور در تبریز به استقلال بحران زده که در آن موقع  نسبت به تراختور خیلی ضعیف بود، ببازد و از جام حذفی، تنها امید تراختوریها کنار برود و بختیار به ریش پرشورها بخندد و بگوید: فدای سرم!!
ادامه داستان:
از سادگی ما (مسولان تیم و هواداران) سناریوی بختیار توسط سرش رفیعی مجددا اجرا شد، منتهی بسیار زیرکانه و ارباب پسند!
رفیعی از ماجرای اضافه خدمت بختیار، تجربه کسب کرده بود و میدانست که تیم نظامی تراختور میتواند موجبات اضافه خدمت او را فراهم کند، فلذا پسر سربراهی شد و خطای بختیار را تکرار نکرد تا اینکه رضایت سردار آجرلو و هواداران را کسب کرد و ازخطر اضافه خدمت ۶ ماهه خود را نجات داد!
تیم تراختور از همان اول کار، خواهان جذب سروش شد، اما او از رفتن بخارج صحبت کرد و همه تراختوریها برای لژیونر شدنش آرزوی موفقیت کردند!
او چند بار قول داد، اگر لژیونر نشوم، در ایران فقط در تراختور بازی میکنم!!!
در این اوضاع ، زمزمه هائی از قرار و مدار او با تیم رقیب تراختور بگوش رسید، عده ای مشکوک شدند و عده ای در مقابل گفتند، سروش از آن آدمها نیست، این حرفها شایعه پس پسی هاست! … درحالیکه چند بازی از نیم فصل باقی مانده بود، خبر پیشنهاد رقم نجومی تیم پرسپولیس به سروش درز کرد ، در حالیکه سروش با تراختور بازی میکرد!

***
سروش رفیعی، پرسپولیس را در صدر نگه می دارد!

چگونه؟

دو بازی آخر سروش را در تراختور بررسی کنیم:
در بازی با سپاهان در تبریز، سروش به روشنی و آشکارا بازی نکرد و نتوانستیم گلی بزنیم و ۲-۰ شکست خوردیم و در صورت پیروزی با توجه به ناکامی پس پس تراختور به صدر میرفت!
دربازی با نفت، خوشبختانه محروم بود و الا ،تراختور باخته بود!
در بازی مقابل ذوب آهن در حذفی، تا دقیقه ۷۰، سروش بازی را بنفع ذوب آهن پیش برد ، تا قلعه نوئی بر خلاف میلش که نمیخواست بهانه بدست سروش بدهد مجبور شد او را بیرون کند که علنا کمکاری میکرد! تراختور بعد از تعویض او سراسرحمله شد و نهایتا پیروز!

***
و اما بشنویم از دائی عروس!
برانکو درباره رفتن دو بازیکن پرسپولیس به تراکتورسازی گفت: امید و احمد در این اواخر نیمکت نشین بودند …. من هم از سه ماه پیش تصمیم گرفتم که آن ها بروند. !!

به عبارت بهتر و رساتر: سروش رفیعی از چندین ماه قبل قولی را که در ظاهر به تراختوریها داده بود، در باطن و عملا به پس پسی ها داده بود و ما ول معطل بودیم!!  که اگر خارج نرود، در پس پس بازی میکند!

***
مواظب بختیار سوم باشیم !!

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل