تبریزی‌ها بهترین‌های هفته؛ جلالی بهترین مربی هفته/ هفته‌ای تحت‌الشعاع اختلاف آبی‌ها
تبریزی‌ها بهترین‌های هفته؛ جلالی بهترین مربی هفته/ هفته‌ای تحت‌الشعاع اختلاف آبی‌ها

به گزارش  اویاقلیق به نقل از خبرگزاری فارس، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته بعد از مدت‌ها وقفه با برگزاری یک دیدار و البته قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل به پایان رسید. *نتایج رقابت‌های هفته پانزدهم در یک نگاه: پیکان ۲ – فولاد یک پرسپولیس ۳ – سیاه‌جامگان صفر استقلال خوزستان یک – صبای […]

به گزارش  اویاقلیق به نقل از خبرگزاری فارس، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته بعد از مدت‌ها وقفه با برگزاری یک دیدار و البته قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل به پایان رسید.

*نتایج رقابت‌های هفته پانزدهم در یک نگاه:

پیکان ۲ – فولاد یک

پرسپولیس ۳ – سیاه‌جامگان صفر

استقلال خوزستان یک – صبای قم صفر

سپاهان یک – استقلال یک

نفت تهران صفر – تراکتورسازی ۲

نفت آبادان صفر – گسترش فولاد یک

پدیده یک – ذوب آهن یک

ماشین‌سازی ۳ – سایپا ۳

تیم هفته: تراکتورسازی

در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر و البته آخرین هفته رقابت‌های نیم فصل اول، تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد در تهران مقابل نفت به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرده و همچنان خود را در جمع مدعیان قهرمانی نگه دارد.

البته تیم‌های گسترش و پرسپولیس به همراه استقلال خوزستان نیز در هفته پایانی نیم فصل موفق شدند حریفان خود را شکست دهند تا شایسته تقدیر باشند اما عنوان بهترین تیم هفته به تراکتورسازی اختصاص پیدا می‌کند.

بازیکن هفته: خالقی‌فر

در هفته‌ای که سپری شد تیم فوتبال گسترش فولاد موفق شد در خانه نفت آبادان به یک برد ارزشمند دست پیدا کرده تا ضمن حفظ روند خوب خود، با این پیروزی مقدمات اخراج دست‌نشان نیز از تیم آبادانی فراهم شود.

در این هفته رضا خالقی‌فر بازیکن تیم تبریزی با تک گل خود مقدمات این پیروزی را فراهم آورد تا به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شود.

سرمربی هفته: مجید جلالی

در هفته پایان نیم فصل پیکان در حالی موفق شد ترمز فولاد را در تهران بکشد که تیم اهوازی موفق شده بود هفته‌ها به لطف گلزنی‌های ساسان انصاری روند خوبی را طی کند. بر همین اساس پیکان در تهران به لطف تفکرات فنی و تاکتیکی موفق شد فولاد اوج گرفته را از پیش‌رو برداشته تا این مربی عنوان بهترین مربی هفته را به خود اختصاص دهد.

دیدار هفته: سپاهان – استقلال

در هفته پانزدهم لیگ برتر بدون شک عنوان دیدار هفته به دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال اختصاص پیدا می‌کند چراکه این دیدار تحت‌الشعاع اختلاف منصوریان و رحمتی و نیمکت نشینی گلر ثابت استقلالی‌ها برگزار شد هرچند که این دیدار جذابیت‌های فنی و تاکتیکی بالایی داشت و دو تیم در ورزشگاه زیبای نقش جهان نمایش دلپذیری را ارائه کردند.

اتفاق هفته:

۱-پرسپولیس موفق شد عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

۲-بعد از نیمکت‌نشینی مهدی رحمتی در استقلال، حسینی در چارچوب دروازه استقلال ظهور یک دروازه‌بان کلاسیک و قدرتمند را برای آبی‌پوشان نوید داد.

۳-روند گلزنی‌های ساسان انصاری بعد از ۷ هفته قطع شد.

جدول گلزنان:

۱۲ گل: ساسان انصاری (فولاد)

۹ گل: مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن)

۷ گل: رحیم زهیوی(استقلال خوزستان) – مهدی طارمی(پرسپولیس) – لوسیانو پریرا(گسترش فولاد) – محمد قاضی(نفت تهران)