تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت آیت الله هاشمی
تسلیت استاندار آذربایجان شرقی برای درگذشت آیت الله هاشمی

در پیام تسلیت اسماعیل جبارزاده آمده است: روح بلند و ملکوتی حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، مجاهد نستوه، اسطوره صبر و پایمردی، چهره ممتاز انقلاب، خدمت‌گزار صدیق و وارسته و مرد بحران‌های سخت پس از عمری تلاش خستگی ‌ناپذیر به لقای الهی پیوست. در این پیام اضافه شده است: عمر شریف این فقیه عالی‌قدر و […]

در پیام تسلیت اسماعیل جبارزاده آمده است: روح بلند و ملکوتی حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، مجاهد نستوه، اسطوره صبر و پایمردی، چهره ممتاز انقلاب، خدمت‌گزار صدیق و وارسته و مرد بحران‌های سخت پس از عمری تلاش خستگی ‌ناپذیر به لقای الهی پیوست.

در این پیام اضافه شده است: عمر شریف این فقیه عالی‌قدر و بلندهمت، در راه ترویج و تداوم آرمان‌های والای انقلاب اسلامی سپری شد و نقش بی‌بدیل آن مرحوم در مقاطع مختلف تاریخی، از سال‌های مبارزه علیه طاغوت و دوران شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا حماسه‌سازی‌های دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و آبادانی کشور، ایشان را به عنوان یکی از معماران برجسته نظام جمهوری اسلامی رقم زده بود.

استاندار آذربایجان شرقی ضایعه اسفناک و جبران‌ناپذیر رحلت آن عالم فرزانه را به محضر مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم و مسوولان عالی‌رتبه نظام و بیت شریف ایشان و به خصوص مردم قدرشناس و متدین آذربایجان شرقی تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسالت کرده است.
بر اساس این گزارش آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری بود شامگاه دیروز دار فانی را وداع گفت.