کاظمی: با پول آندو باید ۲ بازیکن جذب کنیم
کاظمی: با پول آندو باید ۲ بازیکن جذب کنیم

  فرهاد کاظمی از یک طرف می گوید در صورت پیوستن آندو به استقلال کاوه رضایی را می خواهد و از طرف دیگر ادعا می کند در انتقال او بحث مالی برای باشگاه مهم است. فرهاد کاظمی در پایان بازی با سایپا به خبرنگاران گفت:   آندو دچار بیماری آبله‌مرغان شده است تا حدی که […]

 

فرهاد کاظمی از یک طرف می گوید در صورت پیوستن آندو به استقلال کاوه رضایی را می خواهد و از طرف دیگر ادعا می کند در انتقال او بحث مالی برای باشگاه مهم است.
فرهاد کاظمی در پایان بازی با سایپا به خبرنگاران گفت:   آندو دچار بیماری آبله‌مرغان شده است تا حدی که دیشب موقع صحبت کردن با او ازش فاصله گرفتم تا مبادا به این بیماری واگیردار دچار شوم. اما اینکه احتمال استقلالی شدن آندو چقدر است در مورد آن در نشست قبل از بازی صحبت کردم و گفتم استقلال اگر او را می‌خواهد باید درخواست رسمی دهد ضمن اینکه ما در ازای دادن این بازیکن به استقلال کاوه رضایی را می‌خواهیم.
کاظمی در پایان گفت: ما برای انتقال آندو دو چیز را در نظر می‌گیریم، مسئله اقتصادی و فنی. به هر حال باید انتقال این بازیکن از لحاظ اقتصادی برای باشگاه این مزیت را داشته باشد تا بتوانیم با پولش دو بازیکن جذب کنیم.