دیدار معوقه ماشین سازان و سایپا در تعطیلات نیم فصل!
دیدار معوقه ماشین سازان و سایپا در تعطیلات نیم فصل!

شاگردان فرهاد کاظمی و حسین فرکی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مقابل هم به میدان می‌روند. این بازی که قرار بود دو هفته پیش همزمان با سایر بازی‌های هفته پایانی نیم فصل در تبریز برگزار شود، به علت بارش شدید برف در تبریز و فرود […]

شاگردان فرهاد کاظمی و حسین فرکی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی مقابل هم به میدان می‌روند.

این بازی که قرار بود دو هفته پیش همزمان با سایر بازی‌های هفته پایانی نیم فصل در تبریز برگزار شود، به علت بارش شدید برف در تبریز و فرود نیافتن هواپیمای کاروان تیم سایپا، به روز دیگری موکول شد و قرار است امروز برگزار شود.

ماشین‌سازان پس از روی کار آمدن فرهاد کاظمی، در هفته چهاردهم مقابل سیاه‌جامگان به میدان رفتند که در این بازی با یک گل بازنده شدند.

سبزپوشان تبریزی ۹ بازی پیاپی را با باخت پشت سر گذاشته‌اند و به دنبال پاره کردن نوار ناکامی‌های خود و کسب دومین پیروزی لیگ شانزدهم هستند. این تیم با کسب شش امتیاز از ۱۴ بازی، در قعر جدول لیگ قرار دارد.

سایپا نیز وضعیت خوبی در مسابقات امسال ندارد و تا کنون موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده و اکنون در رده چهاردهم جدول مسابقات جای گرفته است.

بر اساس اعلام دپارتمان داوری، محمدرضا اکبریان، مهدی الوندی، علی دودانگه و شاهو اصلانی در حالی داوران این بازی هستند که پیش از این قرار بود موعود بنیادی فر، مهدی الوندی، محسن سلطانی، محمد ملکی این بازی را قضاوت کنند.