انعقاد قرارداد همکاری علمی با دو تن از اساتید برجسته ایرانی خارج از کشور
انعقاد قرارداد همکاری علمی با دو تن از اساتید برجسته ایرانی خارج از کشور

به گزارش اویاقلیق ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اعلام این خبر، گفت: در راستای این قرارداد دکتر محمد شاهیده‌پور، استاد دانشگاه ایلینویز آمریکا و دکتر حمیدرضا زارعی‌پور، استاد دانشگاه کالگری کانادا به عنوان اساتید مدعو همکاری خود را با دانشگاه تبریز آغاز نمودند. محمد مقدم واحد، افزود: دکتر محمد شاهیده‌پور، به عنوان […]

به گزارش اویاقلیق ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اعلام این خبر، گفت: در راستای این قرارداد دکتر محمد شاهیده‌پور، استاد دانشگاه ایلینویز آمریکا و دکتر حمیدرضا زارعی‌پور، استاد دانشگاه کالگری کانادا به عنوان اساتید مدعو همکاری خود را با دانشگاه تبریز آغاز نمودند.

محمد مقدم واحد، افزود: دکتر محمد شاهیده‌پور، به عنوان متخصص در زمینه بهینه سازی و کنترل سیستم‌های تولید و توزیع برق و مدل سازی این سیستم‌ها در سطح بین المللی فعالیت می‌کند.

به گفته وی، تالیف ۶ کتاب و بیش از ۴۰۰مقاله مرجع در زمینه برنامه ریزی و کنترل سیستم‌های تولید و توزیع برق، راهنمایی بیش از ۸۵ پایان نامه دکتری و فوق دکتری، اجرای بیش از ۷۰ قرارداد پژوهشی در دنیا، سردبیری نشریه شبکه هوشمند IEEE، پایه گذاری مرکز انرژی‌های نو برای بقای بشریت، عضویت در کمیته مطالعات ریز شبکه‌های سازمان ملل و عضویت در فرهنگستان مهندسی ایالات متحده آمریکا، از دیگر سوابق علمی و اجرایی دکتر شاهیده‌پور است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، اضافه کرد: دکتر حمیدرضا زارعی‌پور، استاد دانشگاه کالگری (Calgary) کانادا بوده و انتشار بیش از ۶۵ مقاله در مجلات مختلف ISI، ارائه بیش از ۴۰ مقاله در کنفرانس‌های مختلف بین المللی، اجرای بیش از ۱۶ طرح تحقیقاتی، کار‌شناس ارشد آزمایشگاه دانشگاه Waterloo (کانادا) و مشاور بهره بردار سیستم برق آلبرتا از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.

انتهای پیام/