یقه نیروگاه تبریز را نگیرید
یقه نیروگاه تبریز را نگیرید

ولی الله دینی  با اعلام این مطلب گفت: نیروگاه تبریز ازاول سال جاری بنا به  اضطرار تاکنون فقط ۱۲روز  محدودیت مصرف گاز داشته که ۳ روز آن به دلیل افزایش یکباره و ناگهانی مصارف خانگی طی دوهفته گذشته بوده که با اتخاذ تمهدات لازم وتامین گاز توسط شرکت گاز استان مشکل حل شد. وی خاطرنشان […]

ولی الله دینی  با اعلام این مطلب گفت: نیروگاه تبریز ازاول سال جاری بنا به  اضطرار تاکنون فقط ۱۲روز  محدودیت مصرف گاز داشته که ۳ روز آن به دلیل افزایش یکباره و ناگهانی مصارف خانگی طی دوهفته گذشته بوده که با اتخاذ تمهدات لازم وتامین گاز توسط شرکت گاز استان مشکل حل شد.
وی خاطرنشان کرد: تامین گاز مراکز صنعتی بر عهده شرکت گاز است، برخی مسئولان در روزهای اخیر  منشا آلودگی هوای تبریز را به نیروگاه‌ تبریز و مصرف مازوت در این نیروگاه نسبت می‌دهند، در حالی که اساسا طی ده روز اخیر نیروگاه تبریز تماما گاز مصرف کرده وآمار وارقام مصارف آن در این شرکت موجود می باشد.
وی با بیان اینکه آلایندگی فرمول دارد، گفت: باید نسبت آلایندگی بخش‌های مختلف بررسی شود و با مردم مطرح شود، در این‌باره نباید فرافکنی صورت گیرد.
دینی اضافه کرد: ما مسئول پاسخگویی در خصوص آلودگی هوا نیستیم  و تمام تلاش خود را در تامین گاز مصرفی بخش‌های مختلف از مصرف خانگی تا مصرف صنعتی به کار می‌گیریم.
به گفته وی اظهار نظر  برخی از مسئولان در خصوص ارائه آمار میزان آلودگی ناشی از مصرف مازوت نیروگاه صحت نداشته و ارائه آمار بر مبنای اطلاعات غلط در خصوص آلودگی هوای تبریز، مشکلی را حل نمی‌کند، نیروگاه تبریز در روزهای سرد هفته‌های گشته از گاز به عنوان سوخت بهره برده است.

انتهای پیام