مصرانه پیگیر استیضاح وزیر راه هستیم/ تا کسب نتیجه مطلوب از پای نخواهیم نشست
مصرانه پیگیر استیضاح وزیر راه هستیم/ تا کسب نتیجه مطلوب از پای نخواهیم نشست

محمد اسماعیل سعیدی در خصوص رسیدگی به موضوع جان‌باختگان حادثه ریلی تبریز- مشهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴۰ روز از درگذشت جان‌باختگان حادثه ریلی گذشته ولی تا الان تعلل‌های زیادی در خصوص رسیدگی به این موضوع صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه هفته گذشته دستوری در خصوص انجام مراحل استیضاح وزیر […]

محمد اسماعیل سعیدی در خصوص رسیدگی به موضوع جان‌باختگان حادثه ریلی تبریز- مشهد، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴۰ روز از درگذشت جان‌باختگان حادثه ریلی گذشته ولی تا الان تعلل‌های زیادی در خصوص رسیدگی به این موضوع صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته دستوری در خصوص انجام مراحل استیضاح وزیر راه و شهرسازی را اخذ کرده بودیم، گفت: متأسفانه کمسیون جلسه مقدماتی را تشکیل نداده و از این رو استیضاح وزیر راه و شهرسازی صورت نگرفته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: با تعلل‎های ایجاد شده تشکیل جلسه کمیسیون در این هفته انجام نگرفت و منتظر تشکیل جلسه برای گذراندن مراحل قانونی استیضاح وزیر در هفته آتی هستیم.

وی تأکید کرد: استیضاح وزیر راه به قوت خود باقی است و باید پاسخگوی سؤالات نمایندگان که از مطالبات اصلی مردم بوده، باشد.

سعیدی با بیان اینکه احقاق حقوق حادثه دیدگان و جانباختگان از وظایف اصلی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است، گفت: تا کسب نتیجه مطلوب از پای نخواهیم نشست و همچنان مصرانه پیگیر موضوع هستیم تا علاوه بر احقاق حقوق همشهریان خود، دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.