رفتارهای غلط در بین دانش آموزان کنترل شود
رفتارهای غلط در بین دانش آموزان کنترل شود

به گزارش اویاقلیق ، جعفر پاشایی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان افزود: آموزش و پرورش در راستای کنترل و کاهش این آسیب ها در بین دانش آموزان در حوزه‌های تربیتی، پرورشی، سلامت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است. وی ادامه داد: ۴۷ هزار […]

به گزارش اویاقلیق ، جعفر پاشایی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان افزود: آموزش و پرورش در راستای کنترل و کاهش این آسیب ها در بین دانش آموزان در حوزه‌های تربیتی، پرورشی، سلامت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی ادامه داد: ۴۷ هزار معلم در هشت هزار مدرسه استان مشغول تدریس و ارائه خدمات آموزشی و پرورشی برای ۷۰۰ هزار دانش آموز استان هستند.

پاشایی با تاکید بر ارائه مهارت‌های آموزشی، پرورشی و اجتماعی در مدارس استان به دانش آموزان گفت: آموزش‌های ارائه شده با رویکرد ارتقای توان و افزایش مهارت زندگی سالم و اجتماعی صورت می‌گیرد.
وی اظهار کرد: برنامه های کنترل و پیشگیری از آسیب‌ها در قالب برنامه‌های درسی مانند مطالعات اجتماعی و دروس موجود در برنامه رسمی مدارس و همچنین فوق برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی اجرایی می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بر افزایش نشاط در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه های ورزشی و علمی مختلف در قالب مسابقات و اردوهای تفریحی و با نشاط آنان را در برابر آسیب‌های اجتماعی واکسینه می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا طرح آموزش مدیران، معلمان و والدین نیز می‌تواند برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/