آتش سوزی در مجتمع مسکونی جواهر شهر سهند
آتش سوزی در مجتمع مسکونی جواهر شهر سهند

وحید شادی نیا گفت: ️آتش سوزی ناشی از انفجار خودروی نیسان در پارکینگ مجتمع مسکونی جواهر در ساعت ۱۷:۰۵ عصر روز گذشته  اتفاق افتاد. وی گفت: این حادثه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های اسکو و سهند و عوامل آتش نشانی را به محل کشاند. شادی نیا با بیان اینکه طی این حادثه، زن ۳۲ […]

وحید شادی نیا گفت: ️آتش سوزی ناشی از انفجار خودروی نیسان در پارکینگ مجتمع مسکونی جواهر در ساعت ۱۷:۰۵ عصر روز گذشته  اتفاق افتاد.

وی گفت: این حادثه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های اسکو و سهند و عوامل آتش نشانی را به محل کشاند.

شادی نیا با بیان اینکه طی این حادثه، زن ۳۲ ساله دچار سوختگی از ناحیه دست و همچنین مسمومیت تنفسی ناشی از استنشاق دود شده بود، گفت:  آتش نشان ۳۵ ساله نیز حین امداد رسانی به این زن به دلیل تحویل ماسک به زن، دچار خون ریزی ریه به دلیل استنشاق دود حاصل از حریق شد.

 وی ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اعزامی اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) اسکو انتقال یافتند .

وی خاطرنشان کرد: در مواقع سوختگی استفاده از خمیر دندان و یا روغن های دیگر که به اشتباه مرسوم شده، عوارض سوختگی رابدترمی کند و بهترین کار شستشوی کامل با سرم شستشو یا حداقل آب معمولی و نترکاندن تاول ها وپانسمان استریل خشک است.