بازگشت مدافع بدشانس به تمرینات تراکتور
بازگشت مدافع بدشانس به تمرینات تراکتور

  سعید آقایی از ابتدای لیگ شانزدهم نمایش خیلی خوبی برای تراکتورسازی داشت و درخشش در ترکیب سرخپوشان تبریزی باعث شد کارلوس کی روش به او اعتماد و به تیم ملی دعوتش کند. آقایی اگرچه در یکی دو بازی تیم ملی در لیست ۱۸ نفره حضور نداشت اما همواره در ماه های اخیر همراه تیم […]

 

سعید آقایی از ابتدای لیگ شانزدهم نمایش خیلی خوبی برای تراکتورسازی داشت و درخشش در ترکیب سرخپوشان تبریزی باعث شد کارلوس کی روش به او اعتماد و به تیم ملی دعوتش کند. آقایی اگرچه در یکی دو بازی تیم ملی در لیست ۱۸ نفره حضور نداشت اما همواره در ماه های اخیر همراه تیم ملی بود. 
مصدومیت شدیدی که از ناحیه عضله زیر زانو برای مدافع چپ تراکتورسازی پیش آمد، نه تنها او را از حضور در ۷، ۸ مسابقه تیمش محروم کرد که باعث خط خوردنش از تیم ملی برای اردوی امارات نیز شد. آقایی حالا شرایط خوبی پیدا کرده و آماده بازگشت به میادین فوتبال است.
مجید صادقی، پزشک تراکتورسازی درباره شرایط آقایی به “ورزش سه” می گوید: «سعید آقایی از فردا در تمرینات تراکتورسازی حضور پیدا و در تمرینات گروهی شرکت می کند. در آخرین مرحله تستی که از آقایی گرفتیم، شرایطش خوب بود و فقط باید چند روز در تمرینات گروهی باشد و به او فشار بیاوریم تا از نظر بدنی به شرایط خوب گذشته برگردد. آقایی مشکل خاصی ندارد و از بازی هفته شانزدهم مقابل استقلال خوزستان می تواند با صلاحدید کادرفنی در ترکیب تیم قرار بگیرد.»
آقایی در شرایطی به بهبودی کامل رسیده که امیدوار است بار دیگر با درخشش در ترکیب تراکتورسازی بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند. او حتی مدتی نیز زیر نظر پزشکان تیم ملی نیز کار کرد تا روند درمانش با هماهنگی آنها باشد و بعدا برای ملی پوش شدنش مشکلی پیش نیاید.