ادینیو: با عالیشاه و نوراللهی قهرمان می‌شویم
ادینیو: با عالیشاه و نوراللهی قهرمان می‌شویم

به گزارش اویاقلیق لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد متوسطی داشت. او چند بازی آخر تیمش را نیز به علت آسیب دیدگی از دست داده است. ادینیو درباره صعود تراکتورسازی به فینال جام حذفی گفت: «از اینکه نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم خیلی ناراحتم و امیدوارم که […]

به گزارش اویاقلیق لوسیانو ادینیو، مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی در نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد متوسطی داشت. او چند بازی آخر تیمش را نیز به علت آسیب دیدگی از دست داده است. ادینیو درباره صعود تراکتورسازی به فینال جام حذفی گفت: «از اینکه نتوانستم در این بازی حضور داشته باشم خیلی ناراحتم و امیدوارم که با خواست خداوند بتوانم در نیم فصل دوم کمک خوبی برای تیمم باشم و حضور نداشتنم در این بازی را به نوعی جبران کنم. همانطور که شاهدش بودیم هر ۱۱ بازیکن ما با تمرکزی که روی این بازی داشتند، به خوبی توانستند از مصاف ذوب آهن سخت کوش بگذرند و به فینال راه یابند که به نظر من این می‌تواند اتفاق بسیار خوبی برای ما باشد.»
وی درباره عملکرد بازیکنان تیمش در مسابقه با ذوب آهن تاکید کرد: «از نظر من در بازی ذوب آهن، مهدی کیانی بهترین عملکرد را داشت و در رده های بعدی هم ایرانپوریان و فرزاد حاتمی به نوعی ستاره های میدان بودند.»
ادینهو در پاسخ به اینکه چه چیزی باعث درگیری جاسم کرار موقع تعویض شدنش شد، گفت: «با توجه به اینکه من نمی دانم که در آن صحنه چه اتفاقی افتاد و چه کسی مقصر است، بنده در این موارد ورود نمی کنم و در حوزه کاری من نیست. باید کادرفنی و سرمربی به این موضوعات رسیدگی کنند.»
مهاجم برزیلی تراکتور درباره دور شدن خود از سایر گلزنان لیگ برتر بیان کرد: «من برای امسال دو هدف دارم؛ اول اینکه با عنایت خدا بتوانم با کمک کردن به تیمم قهرمان هر دو جام شویم و دوم هم اینکه انشالله بتوانم آقای گل این دوره از مسابقات لیگ برتر بشوم. البته این را هم بگویم که حضور هواداران خیلی می تواند در رسیدن من به این آرزوهایم مثمر ثمر باشد.»
هافبک تراکتورسازان ضمن تبریک به بازیکنان دعوت شده به تیم ملی، افزود: «امیدوارم که با گذشت زمان بازیکنان زیادی از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شوند. من دوست دارم که علاوه بر ایرانپوریان و حاتمی که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شدند، بازیکنانی همچون مهدی کیانی و خالد شفیعی نیز دعوت شده و باعث سربلندی ما شوند.»
وی درباره دو بازیکن پرسپولیس که در نیم فصل دوم به عنوان سرباز به تراکتورسازی ملحق خواهند شد، ابراز کرد: «من ضمن خوش آمدگویی به آقایان نوراللهی و عالیشاه، خیلی خوشحالم که قرار است دو بازیکن بزرگ دیگر به تیم ما اضافه شوند و ما را در رسیدن به قهرمانی یاری کنند.»