هیأت رئیسه جدید نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل انتخاب شد
هیأت رئیسه جدید نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل انتخاب شد

به گزارش اویاقلیق ، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، انتخابات هیأت رئیسه سال دوم دوره هفتم هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، بازرسان سازمان و اعضای هیأت مدیره برگزار و میرمحمد سیدهاشمی به عنوان رئیس جدید سازمان انتخاب شد. در این جلسه توحید […]

به گزارش اویاقلیق ، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، انتخابات هیأت رئیسه سال دوم دوره هفتم هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با حضور نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی، بازرسان سازمان و اعضای هیأت مدیره برگزار و میرمحمد سیدهاشمی به عنوان رئیس جدید سازمان انتخاب شد.

در این جلسه توحید شفیعی، به عنوان نایب رئیس اول، ساسان میرزارحیمی به عنوان نایب رئیس دوم و شاپور پیل پایه به عنوان دبیر هیأت مدیره سازمان انتخاب شدند.

اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه بر همدلی بیشتر با یکدیگر تاکید و تدوین و اجرای سریع برنامه‌های مهم بین سازمانی با دستگاه‌های مرتبط و اعضا را در راستای ارتقای سازمان از اولویت‌های سازمان عنوان کردند.

در ادامه، میرمحمد سیدهاشمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، ضمن تقدیر از حسن اعتماد اعضای هیأت مدیره سازمان، برخی از برنامه‌ها، مشکلات سازمانی و راهکارهای ممکن جهت برون رفت از این مشکلات را یادآور شد و در این مسیر همراهی و همکاری هیأت مدیره، اعضا و کارکنان سازمان را خواستار شد.

وی به مشکلات اعضای سازمان در حوزه فنی و مهندسی اشاره کرده و افزود: با وجود نگرش صنفی، حرفه‌ای و صمیمی در بین اعضا و سازمان، تمامی مشکلات سازمانی به راحتی قابل اصلاح بوده و امیدواریم یا این نگرش در آینده نزدیک شاهد تحولات خاصی در نظام مهندسی باشیم.

سیدهاشمی همچنین ساماندهی نحوه فعالیت دفاتر حقیقی و حقوقی سازمان را از برنامه‌های مهم هیأت مدیره عنوان و بر مرتفع شدن آن تا پایان سال تاکید کرد و در این زمینه همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری اردبیل را خواستارشد.