به گزارش اویاقلیق ، در این نشست دو طرف ضمن ارایه نظرات و پیشنهادات خود تصمیم به عقد تفاهمنامه ای جهت تسهیل شرایط فروش حق انتفاع در شهرک صنعتی بعثت پس از تصمیم نهایی در این خصوص گرفتند. معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در این نشست اظهار کرد: صنایعی مانند آجیل، […]

به گزارش اویاقلیق ، در این نشست دو طرف ضمن ارایه نظرات و پیشنهادات خود تصمیم به عقد تفاهمنامه ای جهت تسهیل شرایط فروش حق انتفاع در شهرک صنعتی بعثت پس از تصمیم نهایی در این خصوص گرفتند.

معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در این نشست اظهار کرد: صنایعی مانند آجیل، فرش، چرم،‌کفش و پنیرسازی جزو برندهای قابل افتخار این استان هستند و ما نیز در تلاش برای انسجام هر چه بیشتر این صنایع هستیم.

مجید یاریگر افزود:‌ حرکت جمعی اتحادیه آجیل و خشکبار تبریز در پیگیری ایجاد زون اختصاصی آجیل و خشکبار اقدام مغتنمی بوده و هم افزایی خوبی ایجاد خواهد کرد ضمن اینکه موجب امکان بخشی به شرکت شهرک های صنعتی جهت ارایه تسهیلات ویژه از طریق مصوبه هیات مدیره یا مجمع می دهد.

در ادامه این نشست معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن نام آجیل تبریز صنعتی سازی این برند ضرورت دارد و چه راهی بهتر از سرمایه گذاری در شهرک صنعتی.

صابر پرنیان افزود:‌ صنعتی سازی صنوف تولیدی با همکاری اتاق اصناف و وزارت صمت در دست پیگیری بوده و در آذربایجان شرقی نیز اقداماتی در حوزه کیف و کفش، چاپ، مبل و تراشکاری در قالب تفاهمنامه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا طراحی زون آجیل و خشکبار طبق نظرات و پیشنهادات اتحادیه در شهرک صنعتی بعثت انجام شده و تا پایان سال مراحل واگذاری زمین به درخواست کنندگان طی شود.