استقلال و تراکتورسازی جریمه نقدی شدند
استقلال و تراکتورسازی جریمه نقدی شدند

  به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم نفت آبادان و گسترش فولاد ۶ دی ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه به داخل زمین مسابقه و با توجه به سوابق هفته های ۴ و ۱۳ لیگ برتر به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی […]

 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم نفت آبادان و گسترش فولاد ۶ دی ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه به داخل زمین مسابقه و با توجه به سوابق هفته های ۴ و ۱۳ لیگ برتر به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به دلیل اهانت تماشاگرانش به بازیکنان تیم حریف با توجه به سوابق در هفته های ۴، ۱۱، ۱۳ و ۱۴ لیگ برتر مبلغ  ۵۰  میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تیم فولاد خوزستان به دلیل تخلف تعدادی تماشاگران منتسب به تیم فولاد در بازی برابر پیکان تهران و اهانت به تیم داوری با توجه به سوابق هفته ۱۰ و ۱۴ لیگ برتر به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بازی دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران پنجم دی ماه در اصفهان انجام شد و باشگاه استقلال به خاطر پرتاب سنگ توسط تماشاگران به سمت کمک داور مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تیم تراکتورسازی به دلیل اهانت تماشاگران به داور  مسابقه با بکارگیری الفاظ زشت در طول مسابقه با تیم نفت تهران به پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

مسابقه نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز از سری مسابقات جام حذفی ۳۰ آذرماه برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت و گاز گچساران تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ و اشیا صورت گرفت که کمیته انضباطی تیم مربوطه را ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لازم به توضیح است، کلیه آرا صادره شده از سوی کمیته انضباطی قطعی است.