آخرین وضعیت پرونده فساد مالی شورا و شهرداری تبریز در دادگاه
آخرین وضعیت پرونده فساد مالی شورا و شهرداری تبریز در دادگاه

احمد موقری اظهار کرد: پرونده فساد مالی در شواری شهر و شهرداری تبریز تشکیل شده و در حال حاضر در مرحله رسیدگی است. وی با بیان اینکه پرونده‌ها در دادگاه هستند و مرحله محاکمه خود را طی می‌کنند، گفت: محاکمه افراد آغاز شده و به ترتیب در حال رسیدگی و در حال ادامه است. معاون […]

احمد موقری اظهار کرد: پرونده فساد مالی در شواری شهر و شهرداری تبریز تشکیل شده و در حال حاضر در مرحله رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پرونده‌ها در دادگاه هستند و مرحله محاکمه خود را طی می‌کنند، گفت: محاکمه افراد آغاز شده و به ترتیب در حال رسیدگی و در حال ادامه است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز خاطرنشان کرد: بعد از محاکمه‌های صورت گرفته که برخی از افراد در این محاکمه حضور داشته و پاسخگو شده‌اند حکم نهایی صادر خواهد شد.

وی افزود: در این محاکمه‌ها برخی مسائل مطرح می‌شود که مستلزم بررسی و رسیدگی‌ و اصلاح اتهامات است و از این رو ادامه تحقیقات تا کسب نتیجه قطعی ادامه خواهد داشت.

موقری تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌ها و تحقیقات صورت گرفته نمی‌توان به طور دقیق تعیین تکلیف پرونده شورای شهر را اعلام کرد ولی بعد از اتمام تحقیقات نتایج به صورت دقیق ارائه خواهد شد.

کیفرخواست پرونده شورای شهر تبریز صادر شد/ تعلیق ۴ عضو شورای شهر و ۱۶ کارمند شهرداری

گزارش فارس حاکی است، پیش از این موسی خلیل‌اللهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز از صدور کیفرخواست پرونده شورای شهر تبریز خبر داد.

وی گفته بود، در این پرونده در مورد ۴۴ نفر کیفرخواست صادر شده است که از این تعداد، ۴ نفر عضو شورای شهر تبریز و ۱۶ نفر نیز کارمند شهرداری‌ هستند.

خلیل‌اللهی افزوده بود: ۲۴ نفر نیز یا جز پیمانکاران شهرداری‌ها و یا اشخاصی خارج از سیستم شهرداری و شورای شهر تبریز هستند.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز تصریح کرد: در مورد ۲۰ نفری که عضو شورای شهر و یا شهرداری تبریز هستند نیز در راستای اجرای ماده ۷ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری، مراتب تعلیق حسب مورد به شورای شهر و شهرداری اعلام شده است.