ابراهیم زاده: تراکتورسازی قهرمان می شود / خیلی خوشحالم به تیم ملی دعوت شده ام
ابراهیم زاده: تراکتورسازی قهرمان می شود / خیلی خوشحالم به تیم ملی دعوت شده ام

  به گزارش اویاقلیق به نقل از نصر: مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز که به اردوی تیم ملی در دبی دعوت شده است قبل از اعزام به دبی در فرود گاهامام خمینی (ره) در گفتگوی مختصر با خبرنگار ورزشی نصر دررابطه با آخرین وضعیت خود اظهار داشت:در شرایط خیلی خوبی قرار دارم […]

 

به گزارش اویاقلیق به نقل از نصر: مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز که به اردوی تیم ملی در دبی دعوت شده است قبل از اعزام به دبی در فرود گاهامام خمینی (ره) در گفتگوی مختصر با خبرنگار ورزشی نصر دررابطه با آخرین وضعیت خود اظهار داشت:در شرایط خیلی خوبی قرار دارم .خوشحالم که به اردوی تیم ملی دعوت شدم تلاش خواهم کرد در تیم ملی بمانم.
وی دررابطه با نتایج گسترش فولاد  خاطر نشان کرد: نیم فصل اول را خوب شروع نکردیم. و در مقطعی حتی قعر جدول را نیز بر عهده داشت.با تدابیر فراز کمالوند و تمرینات منسجم توانستیم رفته رفته بهتر شویم و نیمفصل را در رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

مسود ابراهیم زاده که در حال سوار شدن به هواپما بود اظهار داشت : از همه ی هم شهری هایم میخواهم مرا دعا کنند تا بتوانم در اردوی تیم ملی بدرخشم و نماینده شایسته ای برای فوتبال آذربایجان در تیم ملی فوتبال ایران باشد.