لغو پروازهای فرودگاه بین‌المللی تبریز
لغو پروازهای فرودگاه بین‌المللی تبریز

به گزارش اویاقلیق، مصطفی صفایی اظهار داشت: نبود دید و در واقع صفر بودن دید در فرودگاه تبریز به پروازها رسید و باعث لغو ۲۳ پرواز ورودی و خروجی و انجام ۳۰ پرواز با تاخیر شده است. وی افزود: از مجموع ۲۳ پرواز، ۱۱ مورد خروجی و ۱۲ پرواز ورودی از صبح هفتم تا صبح […]

به گزارش اویاقلیق، مصطفی صفایی اظهار داشت: نبود دید و در واقع صفر بودن دید در فرودگاه تبریز به پروازها رسید و باعث لغو ۲۳ پرواز ورودی و خروجی و انجام ۳۰ پرواز با تاخیر شده است.

وی افزود: از مجموع ۲۳ پرواز، ۱۱ مورد خروجی و ۱۲ پرواز ورودی از صبح هفتم تا صبح هشتم دی که نبود دید به اوج رسیده بود لغو شد این پروازها در مسیرهای تهران، بندعبارس و استانبول قرار بود تیکاف داشته باشند.

صفایی درباره پروازهای امروز نیز اظهار داشت: امروز تا این لحظه تمام پروازها هرچند با تاخیر صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان روز ادامه داشته باشد هر چند دلخوش به افزایش دید نیستم اما دید در همین ۸۰۰ متر را نیز دور از دسترس نمی‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کم‌ترین دید برای پروازهای ورودی فرودگاه تبریز ۸۰۰ متر و برای پروازهای خروجی نیز ۴۰۰ متر است به این معنی که رسیدن دید حداقل به ۸۰۰ و ۴۰۰ متر پروازها صورت می‌گیرد و کاهش دید از این ارقام باعث عدم ورود و خروج پروازها می‌شود.

انتهای پیام/