آلودگی هوا با پایداری هوا تشدید می‌شود/ اوج آلودگی در چهارشنبه
آلودگی هوا با پایداری هوا تشدید می‌شود/ اوج آلودگی در چهارشنبه

به گزارش اویاقلیق به نقل هواشناسی آذربایجان‌شرقی میزان آلودگی تبریز در سه روز آینده پایدار مانده و در روز چهارشنبه، ۱۵۵ دی‌ماه این میزان آلودگی تشدید خواهد یافت و از این رو اطلاعیه‌ای در خصوص آخرین وضعیت جوی هوا توسط اداره کل هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی ارائه شده است که به شرح زیر است. نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل هواشناسی آذربایجان‌شرقی میزان آلودگی تبریز در سه روز آینده پایدار مانده و در روز چهارشنبه، ۱۵۵ دی‌ماه این میزان آلودگی تشدید خواهد یافت و از این رو اطلاعیه‌ای در خصوص آخرین وضعیت جوی هوا توسط اداره کل هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی ارائه شده است که به شرح زیر است.

نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی شرایط نسبتا پایدار جوی را در استان نشان می دهد که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا تا روز سه شنبه چهاردهم دی‌ماه به‌ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

از روز چهارشنبه، پانزدهم دی‌ماه افزایش پایداری هوا این شرایط تشدید خواهد شد که البته با توجه به امواج فرعی سامانه‌ای که در روی مدیترانه استقرار دارد احتمال بارش خفیف و پراکنده در برخی نواحی استان دور از انتظار نخواهد بود.

یادآور می‌شود، اطلاعات دقیق از طریق بولتن‌های پیش‌بینی روزانه، وب سایت اداره کل به آدرس www.eamo.ir و سامانه هواگو (۱۳۴) ارائه خواهد شد.