دشمن خونی یا عضوهیات مدیره؟ / آجرلو با این حرفها بدنام نمی شود
دشمن خونی یا عضوهیات مدیره؟ / آجرلو با این حرفها بدنام نمی شود

اویاقلیق: هواداری که برای موفقیت تیمش، نه تنها از مال بلکه ازجان مایه میگذارد، بایستی نظر خود را نسبت به اعضای تاثیرگذار تیمش ابراز کند و برعهده مسئولین است که به حرف هواداران توجه کنند! کافی است برای تصدیق گفته مان به بازی آخر در اصفهان اشاره کنیم که دو سکته قلبی از طرف هواداران […]

اویاقلیق: هواداری که برای موفقیت تیمش، نه تنها از مال بلکه ازجان مایه میگذارد، بایستی نظر خود را نسبت به اعضای تاثیرگذار تیمش ابراز کند و برعهده مسئولین است که به حرف هواداران توجه کنند!
کافی است برای تصدیق گفته مان به بازی آخر در اصفهان اشاره کنیم که دو سکته قلبی از طرف هواداران تقدیم تیم تراختور شد و همین بذل جان توسط هواداران تراختور، برای تحریک وجدان مدیران و مالکان باشگاه تراختور کافی است تا برای شنیدن حرف هواداران گوش شنوائی داشته باشند!

حرف هواداران تیم تراختور:

ازز مانیکه جناب سعید عباسی از مدیرعاملی تراختور برکنار شده و متاسفانه به عنوان عضو هیات مدیره، مسندی را اشغال کرده اند، هواداران  تیم بغیر از حاشیه سازی برای تیم و با عنوان حقوقی «عضو هیات مدیره» عملکرد دیگری را از ایشان مشاهده نکرده ایم!
مشکلات مالی تیم که مقداری از آن ناشی از عدم حمایت مدیران استانی متمکن و بخصوص شورای اسلامی کلانشهر تبریز و نیز بدهی هائیکه ارث موروثی مدیران قبلی منجمله جناب عباسی است و هکذا هزینه های جاری، بحد کافی مدیرعامل تیم را مشغول خود کرده و در جوار آن ، در کوران رقابتهای تنگاتنگ در داخل میدان سبز و خارج میدان که بیشتر رقابت مدیران را برای جذب بازیکن و…..شامل میشود، فرصتی برای مدیرعامل بیچاره تیم تراختور باقی نمیگذارد تا به حاشیه سازیهای خودی نیز بپردازد!
صدا و سیما، مطبوعات، جراید و در کل، رسانه ها که باهزینه بیت المال اداره میشوند، بغیر از تعریف و تمجید دوتیم دردانه پایتخت، وظیفه دیگری احساس نمیکنند و تمام دوربینها و میکروفنهای آنها مترصد شکار کوچکترین لغزش و لرزش تیمهای دیگر در راس آنها بطور دو قبضه و سفارشی، «تراکتورسازی تبریز» است!
آقایان رسانه ها منتظرند تا کاهی را در استادیوم تراختور مشاهده کنند و از آن کوهی به بلندای قاف بسازند!

در این گیرودار و در این اوضاع و احوال که رقیبان تراختور، چهارچشمی بدنبال سوژه هستند، جناب عباسی با عنوان محکمه پسند «عضوهیات مدیره» و «اندرونی» سوژه بدست رقیبان و رسانه ها میدهند که :
آهای مردم ! ایهاالناس! هیچ کس در دنیا خبر ندارد و من خبر دارم که دوران خدمت رفیعی تمام شده و اینها (مدیران تراختور) با این ترفند (اضافه خدمت) میخواهند تا او را نگه دارند!!!!!

مرحبا آقای عباسی ! مرحبا ! شیر مادرت حلال (اگر شیر خشک نخورده باشی)!
واقعا به ذهن هیچیک از رقیبان تراختور گرفته تا دشمنانش، این اتهام شما خطور نکرده بود!
مرحبا ! دست مریزاد که به عنوان عضو هیات مدیره تراختور و یک عضو داخلی ، سوژه بدست رسانه ها میدهی!

برای چی؟و بخاطر کی؟

برای پست و مقام ؟ قبلا بودی که و کاری نتوانستی بکنی!!

بخاطر ضایع کردن آجرلو؟ ….. آجرلو با این حرفها ضایع و بدنام نمیشود.

ای مگس!عرصه سیمرغ نه جولانگه توست،
عـرض خود مـیبری و زحمـت مامـیـداری!

*********

آقایان محترم مالکان و مدیران تاثیرگذار باشگاه تراختور!!!
ماهواداران تیم تراختور که بی جیره و مواجب ،حامی تیم تراختور هستیم، حداقل این حق را داریم که ازشما بپرسیم:

این آقای سعیدعباسی عضوهیات مدیره است یادشمن خونی تراختور؟

یادداشت : ساوالان – اردبیل