دانستنی های بازیهای نیمه نهائی جام حذفی
دانستنی های بازیهای نیمه نهائی جام حذفی

اویاقلیق : هر دو بازی نیمه نهائی جام حذفی به میزبانی اصفهانی ها برگزار شده و میشود. در بازی اول سپاهان اصفهان توسط تیم علی دائی حذف شد و چشم مشتاقان فوتبال به بازی دوم دوخته شده است. هم بازی اول و هم بازی دوم که نبرد تیم اول آذربایجان با دیگر تیم اصفهانی است، […]

اویاقلیق : هر دو بازی نیمه نهائی جام حذفی به میزبانی اصفهانی ها برگزار شده و میشود. در بازی اول سپاهان اصفهان توسط تیم علی دائی حذف شد و چشم مشتاقان فوتبال به بازی دوم دوخته شده است. هم بازی اول و هم بازی دوم که نبرد تیم اول آذربایجان با دیگر تیم اصفهانی است، دارای نکاتی قابل توجه برای هواداران و بازیکنان و مسولان مربوطه تیم تراختور آذربایجان است :
_تیم سپاهان درحالی از تیم نفت شکست خورد که اولا بازی خانگی بود و ثانیا، استادیوم پر از هوادار سپاهان بود و تیم نفت، هواداری نداشت و همین هواداران بطور ممتد تیم خود را تشویق میکردند!
_موثرترین بازیکن نفت با ضربه عمدی و یا سهوی سپاهانیها ناکار شده و اجبارا تعویض شد!
_بسیار واضح بود که داور مسابقه به سمت سپاهانیها غشیده بود، بطوریکه خطاهای ۵۰-۵۰ هم بضر رنفت ، کارت زرد داشت. بعلاوه آخرین زهر داور (پنالتی) هم بنظر بعضی کارشناسان، درست نبود!
_با وجود جو حاکم ورزشگاه برعلیه تیم نفت، سرمربی آذربایجانی این تیم ، توانست تیمی را شکست دهد که در ادوار مختلف، از لطف داوران و منجمله در این بازی برخوردار بوده و ثابت کرد که «حالا،حالا قهرمانتان نکردند!»

********

-صدا و سیمای اصفهان برای بازی دیگر تیم اصفهانی ، به تهییج هواداران اصفهانی برای حضور در استادیوم نموده است که لازم است صدا و سیمای سهند هم یاد بگیرند!
_اتوبوسهای شرکت واحد اصفهان و حومه، آماده سرویس دهی نه تنها از شهر اصفهان بلکه از شهرهای اقماری و نزدیک کرده اند که جا دارد، مسولین شرکت واحد تبریز هم یاد بگیرند!!
_ بلیط برای هواداران ذوب آهن مجانی است و ای بسا ساندویچ هم بدهند! و اینهمه، نشانگر اهمیت بازی تراختور و ذوب آهن است، که مسولین آن دیار بدان واقفند: قابل توجه شورای شهر تبریز!!!!
_رئیس دپارتمان داوری، بعد از بازی نفت و سپاهان که دارای صحنه های مشکوک بنفع تیم سپاهان بود، بلافاصله صحت داوری را تائید کرد که تاحال سابقه نداشته است و همین تائید، تاکیدی است به شبهات هواداران تراختور به باند اصفهانی لیگ!!
_……..!

نتیـــــــــجه :

برای پیروزی در مقابل ذوب آهن ، اولا بایدحضورحداکثری داشته باشیم تا تراختور را در روز روشن سرنبرند، ثانیا تشویقهای بی امان تراختوریها تیم ما را بقدری قدرتمند کند که هم بتوانند بر تیم ذوب آهن غلبه کنند و هم مثل تیم دائی بتوانند بر غشی ها ظفر یابند! انشاء الله…..

یادداشت از : ساوالان – اردبیل