آیا تی تی ها درمقابل ذوب آهنی ها کم می آورند؟
آیا تی تی ها درمقابل ذوب آهنی ها کم می آورند؟

اویاقلیق : تقدیر چنین شد که بازی حذفی تراختور و ذوب آهن در اصفهان برگزار شود. {الخیر فی ما وقع }. شکی نیست که تشویق و تهییج انبوه هواداران هرتیمی در موفقیت آن تیم موثر است، بالاخص که تیم اول آذربایجان سخت به تشویق پرشورها عادت کرده و انس گرفته است! بازیهای حذفی در صورت […]

اویاقلیق : تقدیر چنین شد که بازی حذفی تراختور و ذوب آهن در اصفهان برگزار شود. {الخیر فی ما وقع }.
شکی نیست که تشویق و تهییج انبوه هواداران هرتیمی در موفقیت آن تیم موثر است، بالاخص که تیم اول آذربایجان سخت به تشویق پرشورها عادت کرده و انس گرفته است!
بازیهای حذفی در صورت باخت قابل جبران نیستند و پرشورهای تراختور هم بایستی حساسیت موضوع را بیش از پیش درک نموده و خود و دیگران را به حضور در ورزشگاه اصفهان آماده کنندتا انشاء الله با پیروزی به فینال برویم.
مسلما و لزوما کانون هواداران عده ای از تی تی ها و لیدرها را جهت رهبری هواداران تراختور به اصفهان خواهد برد و این تعداد هر چقدر بیشتر باشد، بهتر است.
با اینحال، روی سخن ما با سایر هواداران است که برایشان امکان حضور در استادیوم وجود دارد و خود یا دیگران را از فامیل و آشنا میتوانند به ورزشگاه بکشانند. شبکه های اجتماعی از مناسبترین امکانات برای چنین هدفی است.
بایستی اهمیت موضوع را باطلاع دوستان و آشنایان و فک و فامیل ، بخصوص آنانکه دراصفهان ساکن و یاشاغلند برسانیم!
خیلی ها هستندکه به دیار مادری و بالتبع به تیم دیار خود تعصب دارند اما درجریان مسابقه و اهمیت آن نبوده و یا اصلا پیگیر مسائل فوتبالی نیستند. اطلاع رسانی به چنین افرادی که در اصفهان زندگی میکنند در جلب توجه حضورشان در ورزشگاه بسیار موثر است.
بیشک ترکهای بومی اصفهان و بالاخص قشقائی های متعصب و باغیرت، حضور چشمگیری در زمان مسابقه خواهند داشت که نمونه اش را حتی در حضور هزار نفری آنها در تمرین تراختور در گچساران شنیدیم و البته از حضور انبوه آنها در روز مسابقه با نفت و گاز گچساران هیچ گزارشی منتشر نشد و ناگفته پیداست که اگر سرتمرین بیش از هزار نفر (بنوشته اغلب سایتها ) شرکت کرده بباشند، مسلما درخود مسابقه هزارها نفر بوده اند!
پیشاپیش از حضور تمامی هواداران تراختور در مسابقه حذفی تشکر میکنیم و از دور دست آنها را میبوسیم!

….به امید قرمز شدن نصف ورزشگاه و اینکه بار دیگر ثابت شود، هر جا که تراختور هست، میزبان هم هست!!!!!!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل