راه اندازی سرویس های جدید در شرکت ملی پست/ انجام رایگان پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند
راه اندازی سرویس های جدید در شرکت ملی پست/ انجام رایگان پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند

به گزارش اویاقلیق، محمد پوربزرگ” پیش از ظهر چهارشنبه در حضور نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی از احراز رتبه نخست کیفی پست آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: شرکت پست آذربایجان شرقی از لحاظ درآمد نیز بعد از پست استان تهران رتبه دوم را کسب کرده است. وی افزود: هم اکنون شرکت پست آذربایجان شرقی […]

به گزارش اویاقلیق، محمد پوربزرگ” پیش از ظهر چهارشنبه در حضور نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی از احراز رتبه نخست کیفی پست آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: شرکت پست آذربایجان شرقی از لحاظ درآمد نیز بعد از پست استان تهران رتبه دوم را کسب کرده است.

وی افزود: هم اکنون شرکت پست آذربایجان شرقی به ضریب تعادل ۹۰ درصد رسیده و تا پایان امسال پیشبینی می کنیم با طی روند برنامه ریزی شده به نقطه سر به سر و سوددهی برسد.

پوربزرگ بزرگترین سرمایه شرکت پست را اعتماد مردم دانست و گفت: بزرگرتین شبکه توزیع مویرگی در کشور متعلق به پست ایران است و ما برنامه ریزی های مناسبی برای گسترش خدمات الکترونیکی برای کاستن از تردد غیر ضرور شهروندان در سطح شهر انجام داده ایم.

وی از ایجاد درگاه اینترنتی برای پیگیری مرسولات پستی توسط مردم و تجهیر کامیون ها و خودروهای پستی به سیستم جی. پی. اس خبر داد و گفت: شهروندان با مراجعه به درگاه اینترنتی پست ایران می توانند محموله پستی خود را در همه مراحل انجام خدمات شرکت پست رصد و ردیابی کنند.

مدیرکل شرکت پست آذربایجان شرقی از اقدامات شرکت پست برای جلوگیری از سوء استفاده از خدمات این شرکت جهت قاچاق کالا خبر داد و گفت: تمامی مرسولات وارده و خارجه با یک کد ۲۰ رقمی رهیگیری و قابل شناسایی هستند و مرسوله پستی قبل از ارسال توسط واحد نظارت بررسی می شوند تا با قوانین ضد قاچاق کالا مغایرت نداشته نباشند.

پوربزرگ از اجرای طرح G-NAF در شرکت ملیث پست ایران خبر داد و گفت: کاهش هزینه ها، ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و کامل و تخصیص مشخصه های طول و عرض جغرافیایی در قالب یک کد ۱۰ رقمی از جمله مزایای اجرایی شدن این طرح است.

وی افزود: شرکت پست در ۱۲۴۳ نقطه آذربایجان شرقی نقطه تماس و دفاتر ICT شهری و روستایی و نماینده توزیع دارد و آماده انجام خدمات نیابتی دستگاه های مختلف دولتی در سراسر آذربایجان شرقی است.

مدیرکل شرکت پست آذربایجان شرقی از انجام رایگان خدمات تعویض کارت ملی به کارت ملی هوشمند خبر داد و گفت: این شرکت با هماهنگی سازمان ثبت احوال مرحله پیش ثبت نام این خدمت را تا پایان امسال رایگان و برای مجتمع های بزرگ مسکونی و سازمان های دولتی در محل انجام می دهد.

پوربزرگ از راه اندازی سامانه e-bazar توسط شرکت ملی پست ایران خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی می توانند محصولات و خدمات خود را در این سامانه ثبت کنند و محصولات خود را به فروش برسانند.

وی از راه اندازی سرویس پست لجستیک در شرکت ملی پست ایران خبر داد و افزود: سرویس پست لجستیک برای کاهش هزینه های انبارداری و توزیع واحدهای تولیدی ایجاد و با تامین زیرساخت های لازم راه اندازی شده است.