کشف ۱۰۵میلیون ریال کالای خارجی قاچاق در راه آهن تبریز
کشف ۱۰۵میلیون ریال کالای خارجی قاچاق در راه آهن تبریز

به گزارش اویاقلیق ، سرهنگ ‘رسول حیدر زاده’ گفت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا،ماموران پلیس راه آهن آذربایجان با اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق کالا از طریق خطوط ریلی، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: ماموران راه آهن، حین کنترل و بازرسی مسافران به […]

به گزارش اویاقلیق ، سرهنگ ‘رسول حیدر زاده’ گفت : در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا،ماموران پلیس راه آهن آذربایجان با اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه قاچاق کالا از طریق خطوط ریلی، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران راه آهن، حین کنترل و بازرسی مسافران به دو نفر مظنون و در بازرسی از بار آنان، تعداد ۶۸ ثوب کاپشن و شلوار بچه گانه خارجی، تعداد دو هزار و ۷۲۵ عدد انواع داروی حیوانی خارجی قاچاق خارجی کشف و ضبط کردند.
سرهنگ حیدرزاده ارزش تقریبی اموال کشف شده قاچاق را ۱۰۵ میلیون ریال برشمرد و اظهارکرد: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
رئیس پلیس راه آهن آذربایجان از مردم و مسافران خطوط ریلی خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، یا هر گونه پیشنهاد و انتقاد آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام