۵۰ درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند
۵۰ درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد اسدی  صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تبریز اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های اولویت دار باید نظام جامع بهره‌وری در طرح‌های عمرانی تعریف شود. معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز با بیان اینکه شاخص‌های برخورداری باید نسبت به جمعیت تعیین و اختصاص یابد، گفت: ۸۵ درصد مراودات […]

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد اسدی  صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تبریز اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های اولویت دار باید نظام جامع بهره‌وری در طرح‌های عمرانی تعریف شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز با بیان اینکه شاخص‌های برخورداری باید نسبت به جمعیت تعیین و اختصاص یابد، گفت: ۸۵ درصد مراودات استان در تبریز صورت می‌گیرد و همچنین ۵۰ درصد جمعیت استان نیز در این شهر ساکن هستند که متاسفانه سازمان برنامه و بودجه اعتبارات کمتری را برای طرح‌های عمرانی این شهر اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در تعریف توسعه یافتگی برای عمران و آبادی روستاها باید به اجرای طرح‌های هادی واقع بینانه نگاه کنیم، افزود: انقلاب عمرانی در روستاهای بخش های مرکزی و خسروشاه صورت گرفته است به طوری که در جذب قیر رایگان برای بهسازی معابر و آسفالت راه‌های ارتباطی در بخش روستایی رتبه اول کشوری را داریم.

اسدی در ادامه گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان تبریز به ترتیب اولویت و با درنظر گرفتن قابلیت بهره‌برداری برای عموم خواهد بود و در این زمینه دستگاه‌های اجرائی باید ظرف دو روز آینده طرح‌های عمرانی اولویت‌دار خود را برای تصویب و اجرای به فرماندار تبریز ارسال کنند.