یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی از دیدار محرمانه رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با رئیس جمهوری منتخب آمریکا و گفتگوی آنها درباره ایران خبر داد. به گزارش مهر به نقل از یدیعوت آحارانوت، تیمی از مقامات موساد به رهبری «یوسی کوهن» رئیس موساد با سفر به آمریکا دیداری محرمانه با دونالد ترامپ رئیس […]

یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی از دیدار محرمانه رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) با رئیس جمهوری منتخب آمریکا و گفتگوی آنها درباره ایران خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از یدیعوت آحارانوت، تیمی از مقامات موساد به رهبری «یوسی کوهن» رئیس موساد با سفر به آمریکا دیداری محرمانه با دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب این کشور داشته اند.

موضوع اصلی این دیدار، دادن اطلاعات به رئیس جمهوری منتخب آمریکا درباره ایران و برنامه هسته ای این کشور، جنگ سوریه و نحوه مقابله رژیم صهیونیستی با گروه های مقاومت فلسطینی بود.

آحارانوت اشاره ای به تاریخ دقیق این دیدار نکرده اما «واشنگتن اگزماینر» در مطلبی با اشاره به انجام این دیدار نوشته که یوسی کوهن از طرف «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیویستی مامور دیدار با ترامپ شده بود.

شخص بنیامین نتانیاهو پیشتر اعلام کرده بود که در دیدار با ترامپ برای کم رنگ کردن برجام تلاش خواهد کرد.