پیروزی گسترش در ایستگاه چهاردهم لیگ برتر
پیروزی گسترش در ایستگاه چهاردهم لیگ برتر

بازی دو تیم گسترش فولاد و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با پیروزی دو بر یک تیم میزبان به پایان رسید. ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، محمد امین درویشی، محسن حسینی، علیرضا نقی زاده (۶۵ محمدرضا خلعتبری)، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده […]

بازی دو تیم گسترش فولاد و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با پیروزی دو بر یک تیم میزبان به پایان رسید.

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان، محمد امین درویشی، محسن حسینی، علیرضا نقی زاده (۶۵ محمدرضا خلعتبری)، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده و رضا خالقی‌فر (۷۶ پیمان بابایی)

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی،عزت الله پورغاز، ابوالفضل علایی،سید جلال عبدی،عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند (۸۲ محمد شریفی)، مهدی مومنی،حسن بیت سعید (۸۷ یونس دلفی)، مهدی زبیدی (۶۴ علی‌اصغر عاشوری)، رحیم زهیوی

سرمربی: سیدپورموسوی

تیم داوری:

مهدی مرجان‌زاده، آرمان اسعدی، داریوش صابر مطلق و شاهو اصلانی

اخطارها: مگنو باتیسنا داسیلوا از گسترش فولاد، مهدی مومنی و عزت الله پورقاز از استقلال خوزستان

شرح بازی:

شاگردان فراز کمالوند که چند هفته‌ای است وضعیت بهتری در لیگ برتر پیدا کرده‌اند، امروز بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه ۱۱ مسابقه، سانتر سیدمحسن حسینی را لوسیانو پریرا از چند قدمی دروازه حریف وارد دروازه کرد تا گل نخست تیم میزبان به ثمر برسد.

در دقیقه ۲۹ بازی، رحیم زهیوی با شوت سرکش توانست گل تساوی تیمش را وارد دروازه گسترش فولاد کند و در ادامه، تلاش بازیکنان دو تیم ثمری نداشت و این بازی با تساوی یک بر یک در نیمه اول تمام شد.

در نیمه دوم، دو تیم بازی را بیشتر در میانه‌های میدان جریان دادند و موقعیت آنچنانی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و موقعیت‌های نصفه و نیمه تیم‌ها نیز ثمری در برنداشت و در حالی که این بازی با تساوی رو به پایان بود، لوسیانو پریرا در دقایق اضافه این مسابقه توانست با ضربه‌ای زیبا دروازه حریف را باز کند تا این بازی با پیروزی دو بر یک تیم میزبان به پایان برسد و گسترش فولاد ۱۷ امتیازی شود.

حاشیه‌های بازی:

*دیدار بین دو تیم قرار بود روز گذشته انجام شود که به علت بارش برف در تبریز، با نظر داوران و ناظران بازی، برگزاری این مسابقه به امروز موکول شد.

*با توجه به سردی هوای تبریز و همزمانی این مسابقه با بازی حساس تراکتورسازی و سپاهان، استقبال کمی از این مسابقه به عمل آمده و کمتر از ۵۰ نفر تماشاگر در ورزشگاه بنیان دیزل حضور دارند.

*فرناندو دخسوس، دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوزستان پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت این تیم رفت و با همبازیان سابقش خوش و بش کرد.

*رسانه‌های تصویری نیز استقبال بسیار کمی از این مسابقه کرده‌اند و تنها سه عکاس در کنار زمین حضور دارد.

*محمدرضا خلعتبری، از ابتدای مسابقه در کنار زمین به گرم کردن خود می‌پردازد.

*فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد در یک صحنه در دقایق ابتدایی نیمه دوم، معتقد بود که روی مهاجم تیمش خطای پنالتی رخ داده و به شدت به داور معترض بود.