دانشگاه آزاد در اراک به دنبال جبران ناکامی فصل قبل/ تقابل شمال و جنوب
دانشگاه آزاد در اراک به دنبال جبران ناکامی فصل قبل/ تقابل شمال و جنوب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس، هفتمین هفته از لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در حالی برگزار می‌شود که حساس‌ترین بازی در اراک برگزار شد. شهرداری اراک و دانشگاه آزاد که با داشتن بازیکنان توانمند خارجی و داخلی در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده‌اند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس، هفتمین هفته از لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه در حالی برگزار می‌شود که حساس‌ترین بازی در اراک برگزار شد.

شهرداری اراک و دانشگاه آزاد که با داشتن بازیکنان توانمند خارجی و داخلی در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده‌اند مقابل هم قرار می‌گیرند.

دانشگاه آزاد از ۶ بازی گذشته تنها یک باخت در کارنامه دارد و رده دوم جدول را به خود اختصاص داده است و از سوی دیگر اراکی‌ها با دو باخت در رده چهارم قرار دارند.

آخرین جدال دو تیم به فصل قبل باز می‌گردد که در دیدار جنجالی شهرداری اراک توانست دانشگاه آزاد را شکست داده و راهی نیمه نهایی شود.

پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ که هفته قبل بازی خانگی را به نفت آبادان باخته بود، این بار در گرگان به میدان می‌رود. شاگردان شاهین طبع در این هفته میهمان شهرداری گرگانی هستند که مقابل لوله آ.اس شیراز نخستین برد خود این فصل را تجربه کرد.

نفت آبادان خانه پذیرای شهرداری کاشان خواهد بود. آبادانی‌ها که به تازگی رایان ریچاردز  انگلیسی را جذب کرده‌اند و در اختیار هم خواهند داشت به دنبال برد خانگی دیگر خواهند بود.

در سایر دیدارها شیمیدر تهران در تهران به مصاف لوله آ.اس شیراز می‌رود و شهرداری تبریز و نیروی زمینی با هم مسابقه می‌دهند.

*برنامه مسابقات هفته هفتم:

شهرداری تبریز – نیروی زمینی ( ساعت ۱۶)

نفت آبادان – شهرداری کاشان (ساعت ۱۶)

شهرداری گرگان – پتروشیمی (ساعت ۱۶)

شهرداری اراک – دانشگاه آزاد (ساعت ۱۶)

شیمیدر تهران – لوله آ.اس شیراز (ساعت۱۶)

*جدول رده بندی:

۱- پتروشیمی بندرامام ۱۱
۲- دانشگاه آزاد ۶ ۵ ۱۱
۳- پالایش نفت آبادان ۱۱ امتیاز
۴- شهرداری اراک ۱۰ امتیاز
۵- شهرداری تبریز ۹ امتیاز
۶- شیمیدُر تهران ۹ امتیاز
۷- نیروی زمینی ۸ امتیاز
۸- شهرداری کاشان ۸ امتیاز
۹- شهرداری گرگان ۷ امتیاز
۱۰- لوله آ.اس شیراز ۶ امتیاز