دبیری تبریز به دنبال دومین قهرمانی در لیگ برتر
دبیری تبریز به دنبال دومین قهرمانی در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور با درخشش تیم‌های تبریزی همراه بود. تیم دبیری تبریز در این رقابت‌ها‌ چهره بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در پایان با ۹ پیروزی، سه شکست و یک تساوی و کسب ۲۸ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور با درخشش تیم‌های تبریزی همراه بود.

تیم دبیری تبریز در این رقابت‌ها‌ چهره بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و در پایان با ۹ پیروزی، سه شکست و یک تساوی و کسب ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت، در حالی که با تیم سوم جدول هم امتیاز بوده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از حفاری قرار گرفت.

نگاهی به بازی‌های تیم فوتسال دبیری تبریز

 

تیم دبیری تبریز در چهار هفته نخست لیگ برتر باید به مصاف چهار مدعی قهرمانی این مسابقات می‌رفت. شاگردان اصغری‌مقدم در بازی نخست توانستند با نتیجه ۲ بر ۱ از سد نایب قهرمان فصل گذشته تیم مس سونگون عبور کنند.

دبیری تبریز در بازی دوم در حالی در تهران مغلوب تاسیسات‌دریایی مدافع عنوان قهرمانی شد که تیم برتر میدان بود. دبیری تبریز در بازی سوم خود در تبریز یکی دیگر از مدعیان مسابقات را شکست داده و حفاری خوزستان را مغلوب کرد.

تیم سرخپوش تبریزی در هفته چهارم در اصفهان مغلوب گیتی‌پسند شد.

مسابقات بعد از ۶۰ روز وقفه به دلیل جام جهانی فوتسال از هفته پنجم پیگیری شد و تیم دبیری تبریز تا نیم فصل برابر تمامی حریفان خود به برتری دست یافت و تنها در مشهد مقابل فرش آرا مساوی کرد.

البته بازی تیم های دبیری تبریز و شهروند ساری نیمه تمام باقی مانده و کمیته فوتسال هنوز رای قطعی خود را اعلام نکرده است، در این بازی اشتباه مسلم داور سبب گل پنجم تیم شهروند شده است و تیم دبیری نسبت به قضاوت این بازی اعتراض داده است.

 

کسب تمامی امتیازات خانگی:

تیم دبیری تبریز در هر هفت بازی خانگی خود در این فصل به پیروزی دست یافته و ۲۱ امتیاز ممکن را کسب کرده است.

دبیری تبریز فصل گذشته هم تنها در یک بازی تشریفاتی مغلوب گیتی‌پسند شده بود و تا آمار بازی‌های خانگی این تیم فوق‌العاده باشد.

 

بهترین بازیکن:

 

باشگاه دبیری تبریز در یک اقدام ابتکاری در فوتسال، بعد از هر بازی که به برد این تیم منتهی می‌شود، بهترین بازیکن خود را انتخاب می‌کند. حمید احمدی و فرهاد فخیم دو بار و جواد اصغری مقدم، گرتو کاروالیو، بابک اکبری و جناریو نیز یک بار به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شده‌اند.

در بازی دبیری تبریز با تیم طرح و توسعه قزوین که به برتری تیم دبیری منتهی شد، هیچ بازیکن از تیم دبیری از سوی کادر فنی به عنوان بهترین بازیکن معرفی نشد.

 

سوابق تیم دبیری تبریز:

تیم دبیری تبریز تنها تیم شمالغرب کشور است که در لیگ برتر فوتسال کشور به مقام قهرمانی دست یافته است. دبیری تبریز به غیر از قهرمانی سال ۹۲، دو بار نیز به مقام چهارم رسیده است.

دبیری تبریز از قدیمی‌ترین تیم های فوتسال تبریز است که بیشترین حضور درلیگ برتر فوتسال کشور را دارد.

این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز به مقام سومی رسیده است.

 

 نتایج تیم فوتسال دبیری تبریز

هفته اول: دبیری تبریز ۲- مس سونگون ۱

هفته دوم: تاسیسات دریایی تهران ۲ – دبیری تبریز ۱

هفته سوم: دبیری تبریز ۴ – حفاری خوزستان ۱

هفته چهارم: گیتی پسند اصفهان ۶ – دبیری تبریز ۳

هفته پنجم: دبیری تبریز ۴ – مقاومت البرز صفر

هفته ششم: شهروند سازی  – دبیری تبریز (نیمه تمام)

هفته هفتم: دبیری تبریز ۶ – ارژن شیراز ۴

هفته هشتم: دبیری تبریز ۷ – یاسین پیشرو قم ۲

هفته نهم: طرح و توسعه قزوین ۲ – دبیری تبریز ۳

هفته دهم: دبیری تبریز ۷ – شهرداری ساوه ۲

هفته یازدهم: فرش آرای مشهد ۲ – دبیری تبریز ۲

هفته دوازهم: دبیری تبریز۲ – دانشگاه آزاد اسلامی ۱

هفته سیزدهم: آذرخش بندرعباس۳ – دبیری تبریز ۴

 

اسامی تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل ۹۶-۱۳۹۵:

 

جواد اصغری‌مقدم، فرهاد فخیم، حمید احمدی، بابک اکبری، علیرضا عسگری، رشید قلی پور، گرتو کاروالیو، نادر حنیفی، جناریو، رضا موثق، سامان قزوینی‌پور، فیروز فخری، شهاب شهنازیان، نعیم سنگ فروش، میلاد اصغری مقدم (بهروز جعفری در نیم فصل از تیم دبیری جدا شد)

مدیر عامل: دکتر شهرام دبیری

رییس هیات مدیره: افشین دبیری 

قائم مقام باشگاه: فرزین دبیری

عضو هیات مدیره: علی رضا رحیمی

سرمربی: جواد اصغری‌مقدم

سرپرست: حبیب کلاشی

مربیان: مجید زارعی، محسن حکاک

مربی بدنساز: حسین وطن‌پور

آنالیزور: مسعود باغبانی

پزشکیار تیم : ناصر نادری

 تدارکات: بهروز شهریاری

 

گلزنان تیم دبیری تبریز:

۱۴ گل: فرهاد فخیم

۹ گل: جواد اصغری‌مقدم

۶ گل: حمید احمدی

۵ گل: نادر حنیفی

۴ گل: جناریو

۳ گل: علیرضا عسگری

۲ گل: بابک اکبری – رشید قلی پور

یک گل: بهروز جعفری

۴ گل تیم دبیری که برابر تیم شهروند ساری محاسبه نشده است. گرتو، فرهاد فخیم، بهروز جعفری و علیرضا عسگری در بازی برابر تیم شهروند ساری گلزنی کرده بودند.