به گزارش فارس، یک شهروند دیواندره‌ای در یادداشتی کوتاه که همزمان با سفر وزیر ارتباطات و برگزاری جلساتی در استانداری، در فضای مجازی منتشر شد، آورده است؛ وزیر ارتباطات روز جمعه به کردستان آمد و در جمع نمازگزاران سنندج گفت، حامل سلام رئیس جمهور به مردم استان کردستان هستم و گفت، دکتر روحانی تمایل دارند […]

به گزارش فارس، یک شهروند دیواندره‌ای در یادداشتی کوتاه که همزمان با سفر وزیر ارتباطات و برگزاری جلساتی در استانداری، در فضای مجازی منتشر شد، آورده است؛ وزیر ارتباطات روز جمعه به کردستان آمد و در جمع نمازگزاران سنندج گفت، حامل سلام رئیس جمهور به مردم استان کردستان هستم و گفت، دکتر روحانی تمایل دارند سفر دیگری به کردستان داشته باشند که امیدوارم با مساعدت استاندار مقدمات این سفر هرچه زودتر فراهم شود.

جناب وزیر، به جناب روحانی بگو، مردم کردستان جواب سلام را با عملکرد شعارهایتان در بیانیه شماره ۳ اقوام می‌دهند، بیانیه‌ای که محقق نشد. بفرمایید ان‌شاءالله در ایام انتخابات جواب سلام ایشان را خواهیم داد..

بفرمایید در ۱۲ خرداد ۹۲ روحانی به دیدار نمایندگان و فعالان اقوام آمد و حاصل آن تدوین بیانیه ۱۰ ماده‌ای حقوق اقوام، ادیان و مذاهب شد، در آن دیدار، روحانی میثاق ۱۰ ماده‌ای حقوق اقوام و مذاهب ایرانی را امضا کرد، اما هیچ کدام از اعضای ستادهای مردمی روحانی در دولتش حضور ندارند.

کدام یک از ۱۰ ماده محقق شده است. بفرمایید برای پروژه عمرانی تشریف نیاورند جوانان ما در منجلاب بیکاری و فقر واعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند. بفرمایید مردم کردستان به لطف جاده‌های مرگ، هر روز سرگرم مراسم تعزیه و تدفین هستند..

بفرماید اوضاع نابسامان مدیریتی در تمام شهرهای استان بیداد می‌کند.

افتتاح ساختمان‌های اداری دردی از مردم دوا نخواهد کرد مردم رفاه می‌خواهند و آسایش. بهتر است برنامه این سفر را در استانی دیگر جستجو کنید براستی وضعیت محبوبیت شما در این دیار وخیم و چرک‌آلود است..

پس جناب وزیر سلام ما را به «کاک حسن» ـ آقای حسن روحانی ـ برسان و بفرما کردها مومنند و از یک سوراخ دوبار گزیده نمى‌شوند.

با وعده‌هاى «بزک نمیر بهار میاد» شاید تعدادى خودی گول بخورند اما هیچ کرد باشرف و آگاهى، رأى خود را در سبد خالى شما نخواهد ریخت.

جناب وزیر؛ اگر دنبال رأى براى تثبیت قائم‌مقام روحانى در کردستان آمده‌اید، دیر آمدید  چون تکرار نوار روحانى با ریتم دیگرى در گوش مردم فرو نمى‌رود.