افتخاری: رحمتی بعد از بازی با تراکتورسازی به کمیته اخلاق می‌رود/ تا هفته آینده نفر پنجم هیات مدیره مشخص می‌شود
افتخاری: رحمتی بعد از بازی با تراکتورسازی به کمیته اخلاق می‌رود/ تا هفته آینده نفر پنجم هیات مدیره مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا افتخاری در حاشیه بازی تیم فوتسال ایران با روسیه اظهار داشت: وضعیت فوتسال خوب است. در این چند ماه با تلاش کادر فنی تیم‌های ملی بازیکنان زیادی شناسایی شدند و ماحصل آن تیمی است که مقابل روسیه به میدان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا افتخاری در حاشیه بازی تیم فوتسال ایران با روسیه اظهار داشت: وضعیت فوتسال خوب است. در این چند ماه با تلاش کادر فنی تیم‌های ملی بازیکنان زیادی شناسایی شدند و ماحصل آن تیمی است که مقابل روسیه به میدان می‌رود. با این وضعیت به آینده خوشبین هستیم چون می‌توانند پشتوانه برای بزرگسالان باشند.

وی ادامه داد: مسابقات تدارکاتی را باید بیشتر کنیم. چون تیم ملی زیر ۲۰ سال باید سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند. تیم‌های اول و دوم سهمیه المپیک را می‌گیرند. مطمئنم اگر برنامه‌هایمان اجرا شود قهرمان آسیا می‌شویم و احتیاج به حمایت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها داریم. 

مشاور کمیته فوتسال در مورد اینکه چرا تیم ملی در سالن هندبال بازی می‌کند، گفت: ما آزادی را در نظر گرفته بودیم اما در روزهای پایانی گفتند کفپوش مناسب نیست به همین دلیل سالن هندبال را انتخاب کردیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال که قرار است تعهدی بابت رحمتی داده شود گفت: چیزی در مورد رحمتی نیست که تعهد بدهیم. من با رئیس کمیته اخلاق صحبت کردم و درخواست او این بود که رحمتی بیاید و توضیحاتش را بدهد و پرونده مختومه شود. ما یک نامه دریافت کردیم و به نصرالله عبداللهی گفتم آن را پیگیری کند. به کمیته اخلاق اعلام کردیم رحمتی بعد از بازی با تراکتور برود و سوءتفاهمات برطرف شود. 

افتخاری در مورد اینکه آیا باشگاه جلوی محرومیت را خواهد گرفت یا نه، گفت: مگر محرومیتی اتفاق افتاد که ما بخواهیم جلویش را بگیریم؟ یک بار دعوت کرده بودند که او نرفته بود و در بار دوم نامه به دستش نرسیده است.حالا که این پرونده علنی شده خود ما ورود کردیم. رحمتی یکی از بااخلاق‌ترین و متدین‌ترین بازیکنان است. طبیعی است که بازیکن به خارج می‌رود هواداران می‌آیند و عکس می‌گیرند. در این ماجرا کسی که عکس گرفته مقصر است. فرهنگ آنها با ما متفاوت است. فکر می‌کنم اگر توضیح داده شود این پرونده مختومه می‌شود.

وی در مورد اینکه تکلیف آن ۳ بازیکن دیگر که کنار رحمتی ایستاده بودند، چیست، گفت: چیزی در مورد آنها وجود ندارد و فقط برای رحمتی نامه نوشته‌اند. خود من هم عکس‌هایی دارم که اگر نشان دهم خیلی‌ها زیر سؤال می‌روند. از این اتفاق‌ها در خارج زیاد می‌افتد. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا اعضای هیأت مدیره با زمانی اختلاف دارند یا خیر و اینکه خواهان جدایی او هستند، عنوان کرد: خواهان جدایی نیستند اما او نباید در کار فنی دخالت کنند. هر کسی باید مسئولیت خودش را انجام دهد. البته با من هم اختلاف نظری ندارند چون من کار خودم را انجام می‌دهم. 

افتخاری در مورد اینکه اطمینان دارید در بازی با تراکتورسازی رحمتی درون دروازه بایستد، عنوان کرد: در این مسابقه حتما او درون دروازه است و حضور او باعث می‌شود ما برنده شویم. 

وی در مورد وضعیت محرومیت خرمگاه عنوان کرد: در دیدار با صبا به او توهین شد. هر کسی هم به او یکی دو بار توهین شود از کوره در می‌رود. فیلم بازی را هم ببینید مقصر مشخص است. 

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه چه زمانی جانشین پورحیدری در هیأت مدیره انتخاب می‌شود، گفت:‌ در حال پیگیری هستم با سلطانی‌فر هم صحبت کردیم. ما گزینه‌های خودمان را داریم و به احتمال زیاد تا هفته آینده نفر پنجم هیأت مدیره مشخص می‌شود.

افتخاری در پایان در مورد اینکه مربی تیم‌های پایه مشخص شد یا خیر، گفت: مربی مشخص شده و طی یکی دو روز آینده نام او را اعلام می‌کنیم. 

مشاور کمیته فوتسال در مورد پاداش تیم ملی بزرگسالان گفت: تعهدی که وزارت ورزش ایجاد کرده بود انجام شد و قرار شد در هیأت رئیسه فدراسیون هم مبلغ دیگری تصویب شود تا به بازیکنان پرداخت شود.