تاسیس خبرگزاری ایسنا، یک اتفاق بالیدنی است
تاسیس خبرگزاری ایسنا، یک اتفاق بالیدنی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، صادق نجفی با صدور پیامی به مناسبت ۱۶ آذر،  سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است: بسیار بوده‌اند ایده‌های پرتکلفی که در آغاز نوید یک جریان مداوم را داده‌اند اما به مرور زمان از افق مورد انتظار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، صادق نجفی با صدور پیامی به مناسبت ۱۶ آذر،  سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسیار بوده‌اند ایده‌های پرتکلفی که در آغاز نوید یک جریان مداوم را داده‌اند اما به مرور زمان از افق مورد انتظار  فاصله گرفته اند؛ و در مقابل جرقه هایی نیز دیده شده‌اند که کسی که در آغاز، چشم‌انداز خاصی بر آینده آنها قائل نبود اما به مرور، گرم و پرشور به فعالیت خود ادامه داده و عمیقا تاثیر گذار نیز بوده اند.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) نیز از این دست است، ایسنا و به خصوص ایسنای آذربایجان‌شرقی در هر دو معیار «استمرار» و «تاثیرگذاری» موفق بوده و بر همین اساس می توان به جرات سالگرد تاسیس خبرگزاری، به خصوص در شمالغرب کشور را یک اتفاق فرهنگی و رسانه ای ارزشمند قلمداد کرده و به آن بالید.

افزوده شدن حوزه‌های سلامت، آموزش، ورزش و محیط زیست و زیرساخت‌های نیرورسانی به حوزه مسئولین شهرداری ها در یک چشم انداز ۱۰ ساله، زیاد دور از ذهن نیست و از یک رسانه ایده‌آل انتظار می‌رود با پرهیز از هیجانات ذاتی عرصه خبر، در کنار نقد کارشناسانه موضوعات رایج، تحلیل و بررسی چشم ‌انداز پر تنوع مدیریت شهری را مدنظر قرار دهد.

معتقدم مسیر حرکت آن رسانه در کنار فعالیت در حوزه ملی و سراسری، باید به موازات مسیر تحول و توسعه شهر تبریز پیش رود.

شانزدهم آذر سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را تبریک گفته و حتم دارم این مجموعه با برخورداری از استعدادهای جوان و مدیریت توانا، افقی به مراتب درخشان تر پیش رو خواهد داشت.

انتهای پیام