هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند
هموطنان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی وضعیت جاده‌های استان را لغزنده و حادثه ساز اعلام کرد. جواد ناموران با اشاره به بارندگی برف و باران گفت: وضعیت جاده‌های استان به ویژه گردنه‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده است و هموطنان از سفرهای غیر ضرور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی وضعیت جاده‌های استان را لغزنده و حادثه ساز اعلام کرد.

جواد ناموران با اشاره به بارندگی برف و باران گفت: وضعیت جاده‌های استان به ویژه گردنه‌های آذربایجان‌شرقی لغزنده است و هموطنان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

وی گفت: رانندگان در صورت ضرورت سفر امکانات لازم فصل زمستان را همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان همراه داشتن لباس گرم، پربودن باک بنزین خودرو و زنجیر چرخ را ضروری اعلام کرد و افزود: خودروها باید لاستیک و برف پاک کن سالم داشته باشند.

ناموران پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی را به رانندگان توصیه کرد و گفت: در صورت وقوع حوادث رانندگی حتما با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شود و هرگونه پیشنهاد، انتقاد و قدردانی خود را از پلیس راه با شماره ۱۹۷ اعلام کنند.