استاد اسدی: ماشین‌سازی ۱۰ مدیر و سرپرست دارد/ کاظمی گزینه بهتری است
استاد اسدی: ماشین‌سازی ۱۰ مدیر و سرپرست دارد/ کاظمی گزینه بهتری است

علی اکبر استاد اسدی یشکسوت تیم ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مبهم سرمربی‌گری این تیم گفت: نمی‌دانم چه بگویم. ماشین‌سازی اوضاع خوبی ندارد. من خودم بزرگ شده ماشین‌سازی هستم ولی یک کاری کرده‌اند که آدم ترجیح می‌دهد از این تیم دور باشد. ماشین‌سازی وضعیتش جوری است که ۱۰ تا مدیر و سرپرست […]

علی اکبر استاد اسدی یشکسوت تیم ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مبهم سرمربی‌گری این تیم گفت: نمی‌دانم چه بگویم. ماشین‌سازی اوضاع خوبی ندارد. من خودم بزرگ شده ماشین‌سازی هستم ولی یک کاری کرده‌اند که آدم ترجیح می‌دهد از این تیم دور باشد. ماشین‌سازی وضعیتش جوری است که ۱۰ تا مدیر و سرپرست دارد. اصلا معلوم نشد برای چه دستیار تونی را به ایران آوردند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام گزینه را بهتر از سایرین برای هدایت ماشین سازی می‌داند، عنوان کرد: فرهادکاظمی گزینه خوبی است و از بازیکنان شناخت خوبی دارد. او می‌داند تیم را چطور هدایت کند. گل محمدی هم مربی خوش اخلاقی است ولی نمی‌تواند به این تیم کمکی کند. درباره تونی هم باید بگویم تا جایی که می‌دانم، به ایران نمی‌آید. سایر گزینه‌ها هم تا بیایند و با تیم آشنا شوند، ماشین سازی سقوط می‌کند.

پیشکسوت ماشین‌سازی در پایان اضافه کرد: متاسفانه ماشین‌سازی زمان را از دست می‌دهد. حالا هم که حسین خطیبی را گذاشته‌اند و امیدوارم بتواند در این یکی، دو هفته تیم را کمک کند. به هرحال او از بازیکنان شناخت لازم را دارد.

انتهای پیام