سفر نویسندگان کودکان و نوجوانان به تبریز
سفر نویسندگان کودکان و نوجوانان به تبریز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، به دنبال اجرای برنامه کاروان کتاب در نیشابور که به مناسبت انتخاب این شهر به عنوان پایخت کتاب برگزار شد، در برنامه دیگری ۵۰  نویسنده کودکان و نوجوانان به تبریز سفر می‌کنند. این برنامه در همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با کانون […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا، به دنبال اجرای برنامه کاروان کتاب در نیشابور که به مناسبت انتخاب این شهر به عنوان پایخت کتاب برگزار شد، در برنامه دیگری ۵۰  نویسنده کودکان و نوجوانان به تبریز سفر می‌کنند.

این برنامه در همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

در این برنامه که در روزهای سی‌ام آذر و اول و دوم دی‌ماه در تبریز برگزار خواهد شد از دو نفر از نویسندگان کودک و نوجوان تبریزی در شب یلدا تجلیل می‌شود. آیین پایانی جشنواره کتاب کانون از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

پیش‌تر ستاد اجرایی پایتخت کتاب ایران؛ نیشابور با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، جشن کتاب کودک و نوجوان را با حضور حدود ۵۰ نویسنده از چهارم تا نهم مرداد در نیشابور برگزار کرد و  در این برنامه نویسندگان با مخاطبان کودک و نوجوان و نیز مربیان و نویسندگان جوان نیشابور دیدار کردند. تقدیر از جعفرتوزنده‌جانی و محمود برآبادی از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، از برنامه‌های این سفر بود.

انتهای پیام