حضور شهرداری تبریز در هفتمین نمایشگاه «شهر ایده‌آل» با گلچینی از دستاوردهای توسعه‌ شهری
حضور شهرداری تبریز در هفتمین نمایشگاه «شهر ایده‌آل» با گلچینی از دستاوردهای توسعه‌ شهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی، چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را مهم‌ترین تدارک شهرداری در نمایشگاه شهر ایده‌آل در جزیره‌کیش خواند و اظهار داشت: تاثیرات بین‌المللی تبریز از قبیل پایتخت فرش دستباف جهان و پایتخت نگارگری، از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میراعتماد عمادی، چشم‌انداز برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را مهم‌ترین تدارک شهرداری در نمایشگاه شهر ایده‌آل در جزیره‌کیش خواند و اظهار داشت: تاثیرات بین‌المللی تبریز از قبیل پایتخت فرش دستباف جهان و پایتخت نگارگری، از مواردی است که در کنار جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری‌ حوزه گردشگری، در نمایشگاه کیش عرضه خواهد شد.

وی با یادآور شدن دستاوردهای عمرانی و شهرسازی تبریز گفت: در سال‌های اخیر، حجم قابل‌توجهی از پروژه‌های تحول‌آفرین عمرانی در شهر تبریز اجرا شده و سیمای کلی شهر را تا حدود زیادی دگرگون کرده است؛ این رویکرد امروز نیز تداوم داشته و تکمیل پروژه‌های ویژه‌ای از قبیل مرکز همایش‌های بین‌المللی و مقبره‌الشعرا را هدف قرار داده است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز اضافه کرد: تبریز در هفته‌های اخیر، برای دومین‌بار پیاپی جایزه جهانی خشت طلایی را در حوزه برنامه‌های شهرسازی و بازآفرینی فضاهای شهری از آن خود کرده است.

عمادی تاکید کرد: پیشرفت‌‌های چشمگیر قطار شهری تبریز، نتیجه کوشش شبانه‌روزی عوامل اجرایی و کارگران تلاشگر در شرایط دشوار عمق زمین بوده و در آستانه بهره‌برداری در محدوده مرکزی شهر قرار گرفته است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز متذکر شد: مجموعه دستاوردهای عمران، شهرسازی و حمل‌و‌نقل شهری، از نمونه‌های افتخارآمیز توسعه و نشاط عمرانی است که با همت متخصصان شهرداری تبریز محقق شده و در نمایشگاه کیش ارایه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که زیبایی و آراستگی شهر تبریز، همواره مورد تاکید میهمانان و گردشگران بوده است، گفت: برنامه‌های مداوم خدمات شهری، فناوری‌های ویژه مدیریت پسماند، پروژه های زیست محیطی و اجرای برنامه های درختکاری در بوستان‌های بزرگ، در سال‌های اخیر، بارز بوده و نتایج آن، قابل عرضه به فعالان و کارشناسان مسائل شهری است.

عمادی به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بحثی است که شهرداری تبریز به طور عملیاتی ورود پیدا کرده و خوشبختانه، تاثیرات محسوس در شهر داشته‌است؛ همین موضوع به عنوان  الگوی ارزشمند مشارکت مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی قابل‌توجه بوده و در نمایشگاه کیش عرضه خواهد شد.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین الملل شهرداری تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز، مطابق سال‌های گذشته، با گلچینی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه گردشگری، عمران، شهرسازی، فناوری‌های، حمل‌ونقل، حوزه خدمات، فضای‌سبز و تولیدات فرهنگی و اجتماعی، قابلیت‌های خود را با پوشش ویژه رسانه‌ای، در هفتمین نمایشگاه «شهر ایده‌آل» ارائه می‌دهد.

نمایشگاه «شهر ایده‌آل» با حضور آخرین دستاوردهای شهرداری‌های کشور از ۲۷ آذر توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، در جزیره کیش برگزار می‌شود.