۴ فینال تا صعود پیش رو داریم
۴ فینال تا صعود پیش رو داریم

رامین محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خوشبختانه در بازی این هفته برابر تیم الماس فوم خلخال به برتری دست یافتیم تا سه امتیاز با ارزش دست یافته و موقعیت خود را در جدول رده بندی در رده دوم تثبیت کنیم. وی گفت: تیم عقاب با ۱۸ امتیاز در رده دوم […]

رامین محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خوشبختانه در بازی این هفته برابر تیم الماس فوم خلخال به برتری دست یافتیم تا سه امتیاز با ارزش دست یافته و موقعیت خود را در جدول رده بندی در رده دوم تثبیت کنیم.

وی گفت: تیم عقاب با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشته و برای صعود به دور بعدی به هر ۱۲ امتیاز باقیمانده نیاز داشته و باید برابر تمام حریفان خود به برتری دست یابیم.

سرمربی تیم عقاب گفت: هفته آینده در دره‌شهر ایلام به مصاف تیم مهرگان این شهر رفته و در بازی بعدی به مصاف تیم صدرنشین جدول می‌رویم که این بازی حکم فینال را داشته و برایمان بسیار حیاتی است.

بازیکن سابق تیم های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز گفت: نهایت تلاش خودم را می‌کنم تا تیم عقاب تبریز را به مرحله بعدی رسانده و امیدواریم شاهد صعود این تیم به لیگ دسته دو کشور باشیم.

وی تصریح کرد: جا دارد از امیر واحدی فرمانده پایگاه دوم شکاری تبریز تشکر کنم  که برای تشکیل این تیم نهایت همکاری را کرده و امیدوارم با صعود تیم بتوانیم محبت‌های ایشان را جبران نمایم.