شهرستان‌های آذربایجان شرقی باید نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری دایر کنند
شهرستان‌های آذربایجان شرقی باید نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری دایر کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از میانه، محمدصادق پورمهدی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان میانه که در محل فولاد میانه برگزار شد با اشاره به اینکه تمامی مدیران مکلف هستند که بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند اظهار داشت: مردم عملکرد ما را قضاوت می‌کنند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از میانه، محمدصادق پورمهدی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان میانه که در محل فولاد میانه برگزار شد با اشاره به اینکه تمامی مدیران مکلف هستند که بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند اظهار داشت: مردم عملکرد ما را قضاوت می‌کنند لذا در کنار کارهای اداری باید به بحث اقتصاد مقاومتی هم توجه شود چراکه امروز همه مسئول هستیم تا به اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان میانه فرمانداری ویژه بوده و از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: شهرستان میانه واقعاً یک شهرستان ویژه است و در تمامی عرضه‌ها دارای پتانسیل بالایی است که اکنون بیشتر آب‌های استان در شهرستان میانه قرار دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان میانه همت کنند و میانه را به شهرستانی نمونه تبدیل کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی شهرستان میانه گفت: اگر تمامی بخش‌ها را کنار بگذاریم و فقط بخش کشاورزی را در شهرستان میانه توسعه دهیم با توجه به پتانسیل‌های والایی که بخش کشاورزی شهرستان میانه دارد می‌توان کارهای قابل‌توجهی در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام داد.

پورمهدی با اشاره به اینکه در رابطه با توسعه روستاها هیچ محدودیتی نداریم خاطرنشان کرد: با بنیاد مسکن توافق کرده‌ایم که اگر روستایی واقعاً نیازمند توسعه و بازسازی می‌باشد نسبت به توسعه آن اقدام کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اینکه تا آخر سال جاری باید در تمامی شهرستان‌های استان نمایشگاه دائمی صنایع دستی و گردشگری دایر شود اذعان داشت: از همکاران میراث فرهنگی انتظار می‌رود در بحث برند سازی کار کنند.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان میانه از نیروی انسانی بالایی برخوردار است گفت: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌های بالای شهرستان میانه در تمامی زمینه‌ها، مسئولین با سخت‌گیری در امور، سرمایه‌گذاران جذب شده در این شهرستان را فراری ندهند.

پورمهدی خاطرنشان کرد: مسئولان تلاش کنند بیش‌ از پیش سرمایه‌گذار جذب کنند تا شاهد پیشرفت این شهرستان پر وسعت باشیم لذا انتظار می‌رود در گزارش عملکردهایی که از شهرستان‌ها در اواخر بهمن ماه دریافت می‌شود شهرستان میانه نخستین شهرستان استان در زمینه عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد.