چرا واسیلی گوجا جزو گزینه‌های ماشین سازی نیست/ برای ماشین‌سازی فرصت جبران امتیازات است
چرا واسیلی گوجا جزو گزینه‌های ماشین سازی نیست/ برای ماشین‌سازی فرصت جبران امتیازات است

علی ابراهیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: جایگاه فعلی تیم ماشین‌سازی تبریز در لیگ برتر مطلوب فوتبال تبریز و قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان نبوده و ضمن تقدیر و تشکر از کادر قبلی این تیم بابت زحماتی که کشیدند، باید با انتخاب صحیح ماشین سازی را از این وضعیت خارج کرد. […]

علی ابراهیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: جایگاه فعلی تیم ماشین‌سازی تبریز در لیگ برتر مطلوب فوتبال تبریز و قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان نبوده و ضمن تقدیر و تشکر از کادر قبلی این تیم بابت زحماتی که کشیدند، باید با انتخاب صحیح ماشین سازی را از این وضعیت خارج کرد.

آقای گل سابق لیگ دسته یک ایران از تیم ماشین‌سازی گفت: در بین گزینه‌های داخلی معتقد هستم مربیانی که در تبریز کار کرده و با جو این شهر آشنا هستند بهتر می‌توانند نتیجه گیرند که آقایان حمید درخشان و فرهاد کاظمی در تبریز از فوتبال تبریز بیشتر از مظلومی و گل محمدی شناخت دارند.

ابراهیمیان در مورد گزینه‌های خارجی نیز گفت: تعجب می‌کنم چرا بین اسامی مطرح شده خارجی ‌ نامی از واسیلی گوجا نیست؟ میدن دروپ و واسیلی گوجا هر دو در سال ۸۳ تبریز را ترک کردند، در حالی است که میدن دروپ فقط یک سال در تبریز بوده ولی واسیلی فوتبال تبریز را متحول کرده بود.

وی افزود: واسیلی علاوه بر اینکه یک مربی خوب است، یک روانشناس بوده و به نظر من بهترین گزینه برای تیم ماشین‌سازی امروز واسیلی گوجا است، زیرا مشکلات ماشین سازی تنها بعد فنی نبوده و این تیم از لحاظ روحی نیز باید بازسازی شود.

ابراهیمیان یادآور شد: خوشبختانه تیم‌های پایین جدول نیز نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب نکرده و فاصله زیادی با ماشین‌سازی ایجاد نشده و برای سبزپوشان فرصت جبران امتیازات از دست رفته وجود دارد.

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: خوشبختانه کفه ترکیب هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی بیشتر به ورزشی‌ها سنگینی می‌کند و قطعا اعضای هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی با بررسی گزینه‌ها، بهترین انتخاب را برای این تیم کرده و من برای قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان که خودم نیز مدیون این تیم هستم، آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم این تیم با رتبه‌ای شایسته مسابقات این فصل را به اتمام رساند.