مردم از شعار خسته شدند/ ۳ ماه حق‌الجلسه‌مان را به تراکتور اهدا کنیم
مردم از شعار خسته شدند/ ۳ ماه حق‌الجلسه‌مان را به تراکتور اهدا کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، اسماعیل چمنی در شورای شهر تبریز با تقدیر و تشکر از مدیران شهرداری به‌ویژه روابط عمومی و امور بین‌الملل، سازمان‌های آتش‌نشانی و آرامستان‌های شهرداری و تمام دست‌اندرکاران برگزاری مراسم درگذشتگان حادثه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، اسماعیل چمنی در شورای شهر تبریز با تقدیر و تشکر از مدیران شهرداری به‌ویژه روابط عمومی و امور بین‌الملل، سازمان‌های آتش‌نشانی و آرامستان‌های شهرداری و تمام دست‌اندرکاران برگزاری مراسم درگذشتگان حادثه برخورد قطار تبریز مشهد اظهار داشت: در مراسم تشییع و تدفین همشهریان عزیزمان مدیران شهرداری سنگ تمام گذاشتند و با تمام آنچه در توانشان بود این مراسم را برگزار کردند که باید از همه آنها تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: مردم تبریز و استان نیز با حضور چشمگیر در این مراسم نشان دادند که عاشقان واقعی ائمه اطهار (ع) هستند و جا دارد از همه آنها به خاطر خلق این حضور عظیم تشکر و قدردانی کنیم.

چمنی گفت: جا دارد یکبار دیگر این فاجعه رخ داده را به تمام خانواده‌های داغدار و عموم شهروندان و عاشق اهل بیت (ع) تسلیت عرض کنم و آرزو کنیم که دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در کشور نباشیم.

وی در ادامه با تسلیت درگذشت هریسی‌نژاد او را حقوقدانی برجسته نامید و اظهار داشت: ایشان فردی بسیار آراسته کاربلد و با اخلاق بودند و سه دوره مشاور حقوقی شورای شهر را در کارنامه کاری خود داشتند و درگذشت ایشان برای آذربایجان و بخصوص منطقه ارس باران و هربس ضایعه جبران ناپذیر است.

چمنی افزود: باید اظهار تاسف داشت که اخیرا فردی در فضای مجازی درگذست ایشان را به نبریزی های اصیل تسلیت گفته در صورتیکه دکتر هریسی نژاد متعلق به تمام تبریزی ها و آذربایجان بوده و افتخار ما بودند.

این عضو شورای شهر تبریز در ادامه به موضوع کمک به باشگاه تراکتورسازی پرداخت و اظهار داشت: امروز شهرداری از نظر مالی و تحقق درآمد در شرایط مناسبی نیست.

وی ادامه داد: البته از این نظر که تراکتور افتخار ایران و آذربایجان است در آن شکی نیست و اعضای شورا باید نسبت به کمک به این تیم اقدام کنند.

چمنی تاکید کرد: وظیفه شهرداری و شوراست که در حوزه ورزش کمک کنند علی الخصوص که تیم تراکتورسازی متعلق به آذربایجان و افتخار ماست.

وی گفت: اما برای اینکه اعضای شورا این تیم را دوست دارند و شاد کردن دل مردم وظیفه ماست بنابراین عشقمان به مردم آدربایجان و تراکتور باید در اقدام و عمل باشد لذا پیشنهاد می‌کنم بیایید سه ماه از حق الجلسه خود را برای تیم تراکتورسازی که عزت و عظمت آذربایجان است پرداخت کنیم که معادل ۲۰۰ میلیون است.

چمنی تصریح کرد: دیگر مردم از شعار خسته شدند و اقدام و عمل می‌خواهند نه شعار.