مشهد، قهرمان مسابقات آمادگی بدنی شهرداری‌ کلان‌شهرها
مشهد، قهرمان مسابقات آمادگی بدنی شهرداری‌ کلان‌شهرها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، شامگاه امروز مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان شهرداری کلان‌شهرهای کشور در همدان برگزار شد و قهرمانی این دوره از مسابقات به مشهد مقدس رسید. نتیجه مسابقات پنجمین دوره مسابقات آمادگی بدنی کارکنان شهرداری ۱۰ کلان شهر کشور به شرح زیر اعلام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، شامگاه امروز مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان شهرداری کلان‌شهرهای کشور در همدان برگزار شد و قهرمانی این دوره از مسابقات به مشهد مقدس رسید.

نتیجه مسابقات پنجمین دوره مسابقات آمادگی بدنی کارکنان شهرداری ۱۰ کلان شهر کشور به شرح زیر اعلام شد.

در بخش انفرادی و بالای ۴۰ سال علیرضا عباسی از تبریز به مقام  سوم، محمدرضا خوش‌اندی از همدان به مقام دوم و احمد صفاییان از مشهد مقدس به مقام اول دست یافتند.

در بخش نتایج انفرادی رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال، نیکزاد رستمی از کرمانشاه مقام سوم، مجتبی جمالی از اصفهان به مقام دوم و رضا نورزویان از قم مقام اول را به دست آوردند.

همچنین نتایج انفرادی رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال نیز به این ترتیب اعلام شد که فرید دهقان زاده از تبریز مقام سوم، سعید میردادیان از شیراز مقام دوم و  سیدمحمد حسینی از مشهدمقدس مقام اول را به دست آوردند.

در رده سنی زیر ۳۰ سال نیز  رحیم محمدپور از قم مقام سوم، حسین گرمابی از مشهد مقام دوم و سعید رضا کیخا از شیراز به مقام اول دست یافتند.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم کلانشهر کرمانشاه تعلق گرفت.

در بخش گروهی نیز شهرداری همدان توانست مقام سوم را به خود اختصاص دهد و شهرداری قم به مقام دوم دست یافت و در نهایت شهرداری مشهد مقدس به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.

معاون اداری مالی شهرداری همدان در اختتامیه پنجمین مسابقات آمادگی جسمانی کارکنان کلان شهرهای کشور با بیان اینکه امروز شهرداری‌ها وضعیت مطلوبی به لحاظ مالی ندارند، اظهار کرد: با این وجود وقتی روحیه شادی و نشاط در مجموعه وجود داشته باشند برنامه‌های شهرداری به خوبی پیش می‎رود.

مرتضی حضرت‌زاده با اشاره به اینکه با سیاستگذاری مطلوب در کمیته کلان‌شهرها، نشاط به همه مجموعه شهرداری‌ها تسری پیدا می‌کند، افزود: حجم خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد با سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها بار بسیاری از دستگاه‌ها را به دوش می‌کشند، تصریح کرد: شهرداری‌ها همواره در حوزه‌های ورزشی فعال بودند و به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

معاون شهردار همدان با اشاره به اینکه تیم‌های فوتبال و کشتی شهرداری همدان در سطح ملی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: امروز شهرداری همدان در بخش‌های مختلف از تیم‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز گفت: کارکنان شهرداری ۱۰ کلانشهر در مسابقات آمادگی جسمانی به میزبانی همدان شرکت کردند.

امیرحسین اسکندریان با بیان اینکه از قم، کرج، اصفهان، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، همدان، مشهد مقدس، شیراز و اراک در این دوره از مسابقات حضور یافتند، اظهار کرد: شرکت کنندگان از ۱۰ کلانشهر در این مسابقات حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این مسابقات روحیه نشاط و شادی بین کارکنان ایجاد خواهد شد، افزود: امیدواریم هرساله میزبان خوبی برای این مسابقات در کشور باشیم.