اعزام اکیپی از مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی برای یافتن پیکر شش مفقودی حادثه قطار
اعزام اکیپی از مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی برای یافتن پیکر شش مفقودی حادثه قطار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا،  این حادثه به قدردی دلخراش بود که علاوه بر خانواده‌های جانباختگان، مردم ایران را هم اندوهگین و عزادار کرد. با گذشت چند روز و بعد شناسایی و خاکسپاری ۴۲ نفر از این قربانیان، درد داغ‌دیده‌ها کمی تسکین یافت ولی شش خانواده همچنان بلاتکلیف، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایسنا،  این حادثه به قدردی دلخراش بود که علاوه بر خانواده‌های جانباختگان، مردم ایران را هم اندوهگین و عزادار کرد.

با گذشت چند روز و بعد شناسایی و خاکسپاری ۴۲ نفر از این قربانیان، درد داغ‌دیده‌ها کمی تسکین یافت ولی شش خانواده همچنان بلاتکلیف، چشم به راه پیکر عزیزانشان دوخته‌اند و شب و روز گوش به زنگ شنیدن خبر پیدا شدن آنها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در این خصوص به ایسنا گفت: باتوجه به اینکه جسد شش نفر از جانباخته‌های حادثه قطار در استان سمنان، هنوز پیدا نشده است، روز گذشته اکیپی از مدیریت بحران استان عازم محل حادثه شده تا بار دیگر فضا را بررسی کنند.

سعید شبستری خیابانی افزود: امیدواریم در بررسی‌های مجدد پیکر این عزیزان پیدا شده و تحویل پزشکی قانونی داده شود.

شبستری تأکید کرد: مسئولان استان از همان روز اول به طور جدی پیگیر این حادثه هستند و بدون شک در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. 

انتهای پیام