پذیرایی صبای قم از تراکتورسازی تبریز/ صبا در فکر یقه‌گیری از صدرنشین
پذیرایی صبای قم از تراکتورسازی تبریز/ صبا در فکر یقه‌گیری از صدرنشین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های صبای قم که ‌در هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران در شکار قوی سپید انزلی ناکام بود و برابر حریف به دومین باخت این فصل تن داد، این هفته در اندیشه کسب چهارمین پیروزی فصل برابر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از قم، فوتبالیست‌های صبای قم که ‌در هفته ششم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران در شکار قوی سپید انزلی ناکام بود و برابر حریف به دومین باخت این فصل تن داد، این هفته در اندیشه کسب چهارمین پیروزی فصل برابر تراکتورسازی تبریز قرار می‌گیرد.

نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری وارد هفته هفتم و پایانی خود می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف این فصل برای تقویت موقعیت خود در جدول رده‌بندی برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

یکی از تیم‌های آماده و پرقدرت حاضر در فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان، تیم صبای قم است که بین هفته سوم تا پنجم در سه بازی متوالی لیگ امسال مقتدرانه مقابل حریفان خود به میدان رفت و موفق به کسب سه پیروزی شد تا در جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها به صدر نزدیک شود.

تیم نوجوانان صبای قم امسال با سرمربیگری محسن یزدی از مربیان بومی استان قم عملکردی به مراتب بهتر از سال گذشته از خود بر جای گذاشته زیرا صبا فصل قبل در هیچ یک از بازی‌های خود در مرحله گروهی موفق به کسب پیروزی نشد و با خوش‌شانسی در لیگ برتر ماندگار شد.

نوجوانان صبای قم فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران را با استراحت در هفته نخست آغاز کردند و در هفته دوم به میهمانی تیم گسترش‌فولاد تبریز رفتند و با باخت از زمین خارج شد اما آنها از هفته سوم تا پنجم موفق به کسب سه پیروزی متوالی و ۹ امتیاز شیرین شدند.

اما هفته ششم از رقابت‌های این فصل برای صبای قم نتیجه خوبی به همراه نداشت و شاگردان یزدی در مصاف با ملوان بندر انزلی با دو گل شکست خوردند تا بعد از باخت دو بر صفر در میهمانی گسترش‌فولاد تبریز، این بار در خانه ملوان با همین نتیجه ببازند.

از ۶ هفته سپری شده نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران، صبا در پنج بازی به میدان رفته و با کسب سه برد و دو باخت مجموعا ۹ امتیازی است و هم اکنون بعد از تیم‌های تراکتورسازی تبریز و ملوان بندر انزلی رتبه سوم جدول را در اختیار دارد.

در حال حاضر تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز یکی از دو تیم تبریزی حاضر در گروه دوم مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور صدرنشین جدول رده‌بندی است و صبای قم بین سه تیم بالای جدول قرار گرفته اما در صورت عبور از تیم تراکتورسازی فاصله خود را با صدر جدول کاهش می‌دهد.

در هفته هفتم و پایانی نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران در گروه دوم روز جمعه نوزدهم آذر ماه از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم میزبان تیم صدرنشین تراکتورسازی تبریز خواهد بود.