افشین اربابی‌نژاد: تحصیل و ورزش را سرلوحه زندگی خودم قرار داده‌ام
افشین اربابی‌نژاد: تحصیل و ورزش را سرلوحه زندگی خودم قرار داده‌ام

افشین اربابی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من با توجه به فرموده و تأکید مقام معظم رهبری بر "تحصیل، تهذیب و ورزش" هر سه اصل را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ام و تمام تلاشم را برای تحقق این ارزش ها انجام می‌دهم. وی که در مسابقات "کاپ آزاد اوراسیا" […]

افشین اربابی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: من با توجه به فرموده و تأکید مقام معظم رهبری بر "تحصیل، تهذیب و ورزش" هر سه اصل را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ام و تمام تلاشم را برای تحقق این ارزش ها انجام می‌دهم.

وی که در مسابقات "کاپ آزاد اوراسیا" به میزبانی جمهوری آذربایجان، موفق به کسب مقام قهرمانی و دریافت کمربند طلایی این دوره از مسابقات در رشته کینگ بوکسینگ شد، در مورد عوامل موفقیت خود گفت: از سال ۷۸ ورزش را شروع کرده‌ام و از آن سال تاکنون در رشته های مختلف ورزشی از قبیل کونگ فو، بوکس، ووشو و کیک بوکس فعالیت داشتم و در تمام این ۱۷ سال خانواده‌ام حمایت خود را از من دریغ نکردند و در اصل آن ها مشوقان اصلی من بوده و هستند.

اربابی‌نژاد تصریح کرد: نخستین مقامی را که کسب کردم در سال ۸۲ در رشته کونگ‌فو بود، درست چهار سال بعد از آغاز فعالیت ورزشی‌ام و کسب این مقام باعث شد تا جدی‌تر از قبل ورزش را دنبال کنم.

وی در مورد سطح مسابقات " کاپ آزاد اوراسیا" در جمهوری آذربایجان گفت: این مسابقات که از سطح بالایی برخوردار بود و بین ۶ کشور برگزار می‌شد، من رقیب قدرتمندی از کشور جمهوری آذربایجان داشتم که با توکل به خدا توانستم با ناک‌اوت حریفم را شکست بدهم و این در حالی بود که زانوی چپ من مدتی دچار آسیب دیدگی بود و به لطف خدا موفق شدم با همین زانوی صدمه دیده از سد حریفم گذشته و پرچم کشورم را در آنجا به اهتزار در بیاورم.