پیروزی هف سمنان در برابر شهرداری تبریز‌؛‌ هف به صدر جدول گروه C نزدیک‌تر شد
پیروزی هف سمنان در برابر شهرداری تبریز‌؛‌ هف به صدر جدول گروه C نزدیک‌تر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، هف سمنان در سیزدهمین هفته از مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور میزبان تیم رده اولی شهرداری تبریز در گروه C این مسابقات بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. محمدجواد محمدی، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، هف سمنان در سیزدهمین هفته از مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور میزبان تیم رده اولی شهرداری تبریز در گروه C این مسابقات بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

محمدجواد محمدی، پدیده این فصل تیم فوتبال هف سمنان در همان دقیقه نخست مسابقه توانست با ضربه‌ای دقیق نخستین گل این تیم را وارد دروازه شهرداری تبریز کند و نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

محمدی در ۱۰ دقیقه ششم این مسابقه نیز گل دوم تیم هف سمنان را به ثمر رساند تا شاگردان اسماعیل حلالی این بازی جذاب و پر افت‌وخیز را با نتیجه خوب ۲ بر صفر به سود خود به پایان برسانند.

تیم هف سمنان با این پیروزی شیرین خانگی با ۲۰ امتیاز از ۱۳ بازی به رده چهارم این رقابت‌ها سعود کرده و به صدر جدول گروه C نزدیک‌تر شد.

لیگ ۲ با حضور ۳۶ تیم و در سه گروه ۱۲ تیمی برگزار می‌شود و در پایان دور اول از هر گروه ۴ تیم به دور دوم صعود می‌کنند.

در دور دوم یا نهایی بازی‌ها در دو گروه ۶ تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول هر گروه به دسته اول صعود می‌کنند و برنده دیدار تیم‌های دوم به مرحله پلی‌آف تکلیف سومین تیم صعودکننده به لیگ یک را مشخص خواهد کرد.

کسب مقام سوم تیمی شاهرود، نماینده استان سمنان در مسابقات کشوری جودو بانوان

تیم بانوان جودو شهرستان شاهرود نماینده استان سمنان در مسابقات قهرمانی کشور در سمنان به مقام سوم تیمی دست‌یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از تسنیم، مجید محمدی با اشاره به مسابقات کشوری جودو بانوان استان در سمنان اظهار کرد: مسابقات قهرمان کشوری جودو بانوان در رده بزرگ‌سالان به میزبانی سمنان با حضور ۲۰ تیم شرکت‌کننده برگزار که تیم الف استان متشکل از تیم جودو شاهرود در این مسابقات توانست مقام سوم تیمی را کسب کند.

وی افزود: در این مسابقات دنیا آقایی مدال طلا، فهیمه علی عرب برنز و فاطمه لطفی، سعیده علی عرب و فاطمه فراتی مقام پنجم انفرادی را کسب کردند.

محمدی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش تیراندازی استاندارد بیان کرد: این کارگاه آموزشی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی و باهدف شناخت استعدادهای برتر رده سنی جوانان با همکاری هیئت تیراندازی شاهرود و دبیرستان دخترانه محمدخانی شاهرود برگزار شد. به همت هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان شاهرود برنامه پیلاتس معلولین به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار شد.

وی با اشاره به نایب‌قهرمانی تیم جوانان آینده‌سازان شاهرود در لیگ جوانان استان اظهار داشت: تیم جوانان آینده‌سازان شاهرود پس از تساوی ۱ بر ۱ مقابل تیم شهرداری سمنان با شکست در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ نایب‌قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری هفته پایانی مسابقات مینی والیبال دختران شاهرود عنوان کرد: در پایان این مسابقات تیم‌های مهان، اوج ۵ و پایدار عناوین اول تا سوم را کسب کردند. این مسابقات با شرکت ۱۰ تیم در ۲ گروه از هشتم مهر به‌صورت هفتگی برگزار شد.

موفقیت باشگاه نفت در مسابقات تکواندو قهرمانی باشگاه‌های شاهرود

مسئول امور ورزش منطقه شمال شرق از موفقیت باشگاه نفت در مسابقات تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های شهرستان شاهرود خبر داد.

محسن طاهری با بیان اینکه این مسابقات در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار شد، گفت: هر دو تکواندوکار باشگاه نفت شاهرود موفق به کسب مدال شدند.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تکواندوکاران این شهرستان استقبال بسیار خوبی و کم‌نظیر داشتند و حدود ۴۰ شرکت‌کننده در مسابقات حاضر شدند که این نشان از پویایی ورزش تکواندو در این شهرستان است.

طاهری در پایان تأکید کرد: استعدادیابی تکواندو در باشگاه نفت شاهرود همواره با جدیت دنبال شده و در حال حاضر ۱۵ تکواندوکار در رده‌های رنگی مختلف مشغول به تمرین هستند.

به گفته وی، محمد معین عرب احمدی در وزن چهارم خردسالان رده کمربند "سبز و آبی" به مقام اول و محمدرضا ربیعی در وزن پنجم نونهالان رده کمربند "قرمز و مشکی" به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافتند.